شاهرخ در پونا

شاهرخ در پونا

شاهرخ‌ خان، مگااستار بالیوودی خودش را به شهر پونا رساند تا کار فیلمبرداری فیلم تازه‌اش را شروع کند. این فیلم که فعلا نامی ندارد و ممکن است با نام «جوانی» اکران شود، درامی خانوادگی با پس‌زمینه اجتماعی است. او که به‌شدت نگران مشکلات مربوط به بیماری کووید ــ 19 است، با قول سازندگان فیلم مبنی بر امنیت کامل بهداشتی و پزشکی سر صحنه فیلمبرداری، حاضر به حضور در فیلم شده‌است.
اطلاعی از داستان فیلم در دست نیست و ظاهرا قرار است تا زمان اکران عمومی، این داستان مخفی بماند. اما از گوشه و کنار شنیده می‌شود شاهرخ‌خان در آن در دو نقش متفاوت بازی خواهد کرد. از قرار معلوم، او در داستان فیلم پدر و پسری خواهد بود که با یکدیگر اختلاف عقیده و دیدگاه دارند و همین نکته، موتور محرکه داستان را می‌زند.
آتلی، کارگردان مطرح جنوب هند، کارگردانی فیلم را به‌عهده دارد و ساینا مالهوترا در کنار ستاره جنوب هند نایانتارا، دیگر بازیگران آن هستند. کار فیلمبرداری این درام خانوادگی حدود یک ماه در شهر پونا ادامه دارد و بعد از آن، گروه سازنده راهی بمبئی خواهند شد. این فیلم برای نمایش عمومی در فصل تابستان سال آینده میلادی آماده خواهد شد. شاهرخ‌خان یکی از تهیه‌کنندگان فیلم هم هست.
او قرار است در کنار این فیلم، در کار جدید راجکومار هیرانی هم بازی کند. هیرانی که به خاطر درام‌های کمدی اجتماعی و تند خود شهرت دارد، فیلمنامه‌اش را به شاهرخ ارائه کرده و به‌شدت مورد پسند بازیگر قرار گرفته است. درباره داستان این فیلم و چند و چون آن هم، اطلاعی در دست نیست. هیرانی کلید فیلمبرداری فیلمش را تا زودتر از اواخر سال جاری میلادی نخواهد زد./ بالیوود هنگاما