باتلر دردسرساز!

باتلر دردسرساز!


همکاران ژرار باتلر می‌گویند کار کردن با او بسیار سخت و این بازیگر اکشن‌کار سر صحنه فیلمبرداری، همکارانش را زخمی می‌کند! همین نکته باعث شده باتلر به فکر بازنشسته کردن خودش بیفتد. او می‌گوید: «راستش را بخواهید، این روزها به بازنشستگی فکر می‌کنم. شاید این راه بهتری باشد. صادقانه باید بگویم سر صحنه فیلمبرداری «مغازه پلیس» حداقل سه نفر را مجروح کردم. البته خودخواسته نبود و کاملا اتفاقی صورت گرفت اما واقعیت این است که آنها جراحت بدی برداشتند.»
اکشن جدید باتلر را جو کارناهان کارگردانی کرده و فرانک گریلو هم در آن حضور دارد. باتلر در این فیلم تبهکار خرده‌پایی است که باید از دست یک قاتل خطرناک فرار کند. او به یک ایستگاه کوچک و دورافتاده اداره پلیس پناه می‌برد. اما قاتل به‌زودی محل اختفای او را پیدا کرده و سراغش می‌رود.
باتلر می‌گوید: «فیلم‌های اکشن سرشار از صحنه‌های زدوخورد و اکشن هستند. معمولا سر صحنه این نوع فیلم‌ها اتفاقات بدی رخ می‌دهد. اما مغازه پلیس از آن دسته فیلم‌هایی بود که با وقوع اتفاقات بدی همراه بود و انگار تمامی نداشتند. من نه‌تنها یک بدلکار که دو کارگر معمولی صحنه را هم زخمی کردم. گرچه هیچ‌یک از آنها چیزی به من نگفتند اما خودم خجالت زده‌ام.» شنیده‌ها حکایت از آن می‌کند که باتلر به‌دنبال نوشتن خاطرات سینمایی خودش در قالب یک کتاب است./ موویز