ادامه جاسوس بازی

ادامه جاسوس بازی


جاسوس بازی کمدی اما خطرناک دیو باتیستا قرار نیست به پایان برسد و شنیده‌ها حکایت از آن می‌کند که فیلمنامه قسمت دوم «جاسوس من» در حال آماده شدن است و شبکه آمازون پیش‌تولید آن را آغاز کرده‌است. تهیه‌کنندگان فیلم در شرکت اس‌تی‌ایکس که «جاسوس من 2» را با همکاری آمازون تولید می‌کند و اطلاعات مربوط به آن را در اختیار رسانه‌های گروهی نگذاشته و فعلا همه کارها به صورت مخفی و پنهان جلو می‌رود. اما تا اینجای کار معلوم شده که پیتر سگال کارگردان نسخه اصلی، پشت دوربین قسمت دوم هم هست.
به صورت طبیعی دیو باتیستا و کلویی کولمن دو بازیگر قسمت اول، دوباره نقش‌های اصلی قسمت تازه را بازی و نقش‌های قبلی‌شان را تکرار می‌کنند. اما مشخص نیست این دو این بار قرار است وارد چه ماجراجویی بانمکی شوند. در داستان فیلم، باتیستا در نقش افسری به نام جی‌جی که از ماموران بی‌دست و پای سازمان سیاست، حین انجام ماموریت تازه‌اش با صوفی نیومن، دختر کوچولویی آشنا و همراه می‌شود که بسیار دوست دارد جاسوس شود و کارهای غیرممکن انجام دهد.
آن‌طور که نزدیکان به شبکه اینترنتی آمازون می‌گویند، کلید فیلمبرداری «جاسوس من 3» تا قبل از پایان سال جاری میلادی زده خواهد شد. قرار است این فیلم برای اواخر تابستان سال آینده میلادی آماده پخش در پلتفرم‌های اینترنتی شود. قسمت او فیلم سال قبل نمایش داده شد. در کنار پخش اینترنتی، این کمدی اکشن اکران عمومی محدودی هم داشت. فیلم در سالن‌های سینماها 10 میلیون دلار فروش کرد. هزینه تولید جاسوس من 18میلیون دلار بود./ ددلاین