ناراحتی باردم

ناراحتی باردم

خاویر باردم، بازیگر اسپانیایی‌تبار سینما از دست دختر لوسیل بال ناراحت است. او می‌گوید لوسیا آرناز فقط درباره بازی نیکول کیدمن در درام شرح‌حال‌گونه «ریکاردو بودن» صحبت کرده و هیچ اشاره‌ای به نقش و بازی او نداشته است. باردم در این فیلم در نقش دسی آرناز ظاهر شده‌است. دسی آرناز که همبازی لوسیل بال در مجموعه بسیار موفق و پرطرفدار تلویزیونی «من لوسی را دست دارم» بود، بعدا با وی ازدواج کرد و لوسی آرناز دختر آنهاست.
به گفته باردم: «هم نقش من در فیلم با نیکول کیدمن برابر است و هم دسی آرناز در زندگی واقعی، اهمیتی برابر با لوسیل بال داشت. تعجب می‌کنم که دختر دسی اینچنین راحت از کنار او گذشته است.»
ریکاردو بودن داستان زندگی لوسیل بال در اواخر دهه 30 و اوایل دهه 40میلادی را به تصویر می‌کشد. در این ایام، لوسیل بال تلاش داشت تا موقعیت حرفه‌ای خوبی کسب کند و بتواند به‌عنوان یک هنرمند فعالیتش را ادامه دهد. در عین حال، او با مشکلات داخلی خانوادگی هم دست و پنجه نرم می‌کرد. لوسیا آرناز اخیرا در گفت‌وگویی به ستایش از بازی کیدمن در نقش مادرش پرداخت و گفت او حال‌وهوای مادرش را بسیار خوب و زیبا در جلوی دوربین به نمایش گذاشته است./ امپایر