افزایش تنش‌ها میان اسرائیل و گروه‌های فلسطینی

افزایش تنش‌ها میان اسرائیل و گروه‌های فلسطینی

 به‌دنبال حملات هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به شمال و جنوب نوار غزه، رسانه‌ها از به صدا درآمدن صدای آژیر هشدار در شهرک‌های صهیونیست‌نشین و رهگیری حداقل دو راکت توسط سامانه گنبد آهنین خبر دادند.
پایگاه خبری جروزالم‌پست به نقل از سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد، صدای آژیر هشدار در برخی شهرک‌ها در مرز غزه به صدا درآمده و حداقل دو راکت توسط گنبد آهنین در ساعت 25/2 بامداد دوشنبه رهگیری شده است. روز یکشنبه گروه‌های مقاومت حماس چندین راکت به شهرک سدیروت در مرز غزه شلیک کردند که حداقل شش صهیونیست در این شهرک‌ها مجروح شدند. به‌دنبال آن، منابع رژیم صهیونیستی بامداد دوشنبه از حمله هوایی ارتش این رژیم به اهدافی در نوار غزه خبر دادند. به گفته رسانه‌های فلسطینی، صدای انفجارهایی در قسمت‌های جنوبی و شمالی نوار غزه شنیده شده است. همچنین آتش ضدهوایی مقاومت حماس علیه هواپیماهای رژیم صهیونیستی در اطراف رفح شنیده شده است. پایگاه خبری صفا‌نیوز گزارش داده که اهدافی در نواز غزه توسط هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی هدف گرفته شده است.
به گفته منابع محلی غیررسمی، اشغالگران یک سایت در بیت‌لاهیا را با یک بمب، یک زمین کشاورزی در رفح را با سه موشک و یک منطقه دیگر در خان‌یونس را با دو موشک هدف قرار دادند اما تا‌کنون گزارشی از مجروحیت یا خسارات دیگر منتشر نشده است.
از سوی دیگر اشغالگران صهیونیست در ادامه تجاوزهای هر روزه علیه شهروندان، هفت کودک فلسطینی را در قدس اشغالی و کرانه باختری دستگیر کردند و به بهانه یافتن جوانان فلسطینی به یک بیمارستان نیز حمله کردند.