کوتاه از حوادث

کوتاه از حوادث

حمله سارقان مسلح نقابدار به طلا‌فروشی‌ای در نور‌آباد دو کشته و زخمی برجای گذاشت. نورالدین درمنان‌، فرماندار دلفان استان لرستان در این‌باره گفت: سه سارق مسلح نقابدار شامگاه یکشنبه بیست و یکم شهریور امسال با تیراندازی، طلا و جواهرات یک مغازه طلا‌فروشی در خیابان امام خمینی (ره)نورآباد را به سرقت بردند. بر اثر تیراندازی سارقان‌، یک نفر از مغازه‌داران اطراف طلافروشی کشته و یک نفر هم زخمی شد. مقداری طلا هم سرقت شده است. سارقان با یک‌دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ بدون پلاک از محل متواری شدند که پلیس در تلاش برای دستگیری آنهاست.   این در حالی است که به گفته شاهدان عینی‌، دو نفر مرد همراه یک زن با در دست داشتن سلاح گرم از این طلافروشی سرقت کرده‌اند.  
اعضای یک خانواده به دست چهار برادر به علت اختلاف خانوادگی به قتل رسیدند. بامداد دوشنبه بیست و دوم شهریور امسال‌، وقوع قتل چهار عضو یک خانواده در یکی از مناطق شهر اهواز در استان خوزستان به پلیس گزارش شد. همزمان با حضور ماموران در محل معلوم شد که چهار نفر از عموهای خانواده به‌سمت ساکنان تیراندازی کرده‌اند که باعث شده پدر، مادر، دختر و پسر خانواده بر اثر اصابت گلوله‌ها به قتل برسند. یکی از دختران خانواده هم زخمی و در بیمارستان بستری شد. بررسی‌ها نشان می‌داد اختلاف خانوادگی باعث این جنایت شده است.  
آتش‌سوزی در خانه قدیمی و بازار گل محلاتی تهران یک کشته و یک مصدوم برجا گذاشت و خسارت مالی زیادی به بار آورد. جلال ملکی‌، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در تشریح این دو حادثه گفت: در اولین تصادف ساعت 20 و 6 دقیقه یکشنبه بیست و یکم شهریور امسال‌، در خیابان سجاد شمالی، خیابان عابدی تهران خانه قدیمی آتش گرفت. آتش‌نشانان برای مهار آتش به محل اعزام شدند. محل حادثه یک ساختمان دو و نیم طبقه مسکونی قدیمی بود که به گفته همسایه‌ها به یک‌سری از افراد که اغلب مردان بودند اجاره داده شده و آنها شب‌ها در اتاق‌های‌ کوچک آنجا زندگی می‌کردند. در ادامه با مهار آتش‌، جسد سوخته یک مرد را یافتند. وی درباره دومین حادثه آتش‌سوزی نیز گفت:‌ ساعت 12 و 6 دقیقه ظهر دیروز - دوشنبه -  وقوع حادثه آتش‌سوزی در بازار گل محلاتی به آتش‌نشانی گزارش شد و چهار ایستگاه آتش‌نشانی برای امداد‌رسانی به محل اعزام شدند. آنها مشاهده کردندکه در ضلع غربی بازار گل تعدادی از غرفه‌ها آتش گرفته است. بخشی از سقف راهروها که با مصالح اولیه پوشیده شده بود هم آتش گرفته و شعله‌ها به بخشی از بالکن و نیم طبقه بالایی سرایت کرده بود. شواهد نشان می‌داد 20 غرفه گل  گرفتار آتش شده است. آتش به سرعت در حال گسترش بود و با توجه به این‌که مواد قابل اشتعال زیادی در محل وجود داشت ، آتش‌نشانان عملیات را از زمین و شیروانی آغاز کردند و آتش را مهار کردند.خسارت مالی به بازار گل وارد شد. یک آتش‌نشان هم در این حادثه مصدوم شد.