قتل با شلیک گلوله‌ خط پایان اختلاف ملکی

قتل با شلیک گلوله‌ خط پایان اختلاف ملکی

راز مردی که به‌دلیل اختلاف ملکی، دوست خود را با شلیک گلوله به قتل رسانده بود‌، بعد از دو ماه فاش شد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از 12 تیر امسال با گزارش ناپدید شدن مرد 67 ساله‌ای در پلیس آگاهی هشتگرد آغاز شد. خانواده این مرد در شکایت خود گفتند، این مرد برای رفتن با یک روستا در حوالی ساوجبلاغ با خودروی شخصی از خانه بیرون رفته و بعد از آن ناپدید شده بود. تلفن همراه این مرد خاموش بود و خودروی شخصی‌اش نیز در نزدیکی محل که قرار بود به آنجا برود، پیدا شد.
ماموران در ادامه تحقیقات متوجه شدند این مرد با یکی از دوستان خود قرار ملاقات داشته است. این مرد به عنوان مظنون دستگیر شد و در تحقیقات منکر اطلاع از سرنوشت دوستش شد و گفت: ما با هم ملاقات کرده و بعد از آن دیگر از او خبر ندارم.
با بررسی ادعاهای این مرد مشخص شد، حقیقت را گفته و آزاد شد. تحقیقات در این‌باره ادامه داشت تا این‌که کارآگاهان به مردی به نام شاهین رسیدند که با مرد ناپدید شده اختلاف مالی و ملکی داشت. شک ماموران به شاهین وقتی بیشتر شد که بررسی‌های پلیسی نشان داد آنها روز 12 تیر با هم دیدار داشته‌اند.
با کشف این سرنخ ها بازپرس جنایی دستور بازداشت شاهین را صادر کرد و ماموران او را در حوالی شهرری تهران دستگیر کردند. او در تحقیقات منکر اطلاع از سرنوشت این مرد شد اما در ادامه لب به اعتراف گشود و به قتل اعتراف کرد.
او درباره روز قتل گفت: با مقتول اختلاف‌حساب داشتم و روز حادثه او را در ساوجبلاغ دیده و به‌دلیل همین اختلاف مالی او را با شلیک گلوله کشتم. جسد را در ماشین خودم قرار داده و به بیابان‌های اطراف قلعه‌نو در جنوب تهران برده و داخل کانال آبی انداختم.
سرهنگ علی سلیمانی، فرمانده انتظامی ساوجبلاغ در این‌باره گفت: در بازرسی از خانه متهم اصلی سلاحی که با آن مرتکب قتل شده بود‌، همراه چند گلوله پیدا شد. با توجه به اعترافات عامل جنایت‌، ماموران راهی محل کشف جسد شده و دریافتند همزمان با قتل، جسد مقتول در حالی که آثار شلیک چند گلوله روی بدنش وجود داشت پیدا و به عنوان مجهول‌الهویه به پزشکی قانونی منتقل شده بود.