توهین یک هوادارنما به مظلومی

شماره مددی، فریادشیران، ملکیان و مظلومی پخش شد!

توهین یک هوادارنما به مظلومی

بعد‌از‌ظهر سه‌شنبه، دقایقی بعد از ورود کاروان استقلال به تهران، یک هوادارنما در فرودگاه امام خمینی(ره) انواع و اقسام توهین‌ها را به پرویز مظلومی عضو هیات مدیره این باشگاه داشت. او کاملا برنامه‌ریزی شده، به محض ورود این بازیکن اسبق استقلال، چنان الفاظ تند و رکیکی به کار برد که باعث تعجب حضار شد عجیب اینجاست که هیچ کدام از اعضای تیم استقلال، پشت مظلومی در نیامد. این در حالی است که سال گذشته وقتی اتفاقی با شدت کمتر در فرودگاه افتاد، درگیری بزرگی رخ داد و چند هوادار کتک خوردند. مظلومی معتقد است در سفر امارات، بنابر برنامه قبلی قصد داشتند برایش حاشیه‌تراشی کنند. ماجرا از ورزشگاه الوصل آغاز شد.
یک هوادار استقلال که معلوم نبود چطور از سهمیه بلیت باشگاه استفاده کرده و وارد ورزشگاه شده، پس از سوت پایان بازی، به مظلومی حمله کرد. تیم داخل زمین شکست خورد اما انتقاد از عضو هیات‌مدیره شد. مظلومی در آنجا واکنشی نشان نداد چون به قول خودش حدس می‌زد در این سفر با مشکلات روبه‌رو شود. وقتی تیم به تهران بازگشت، به محض ورود او به فرودگاه، یک فرد الفاظ رکیکی علیه ‌او به کار برد. مظلومی در این مورد هم سعه صدر به خرج داد و واکنشی نسبت به آن هوادار نشان نداد. ناصر فریادشیران معاون اجرایی باشگاه استقلال می‌گوید: «همه ما از دیدن این ویدئو به درد آمدیم. انگار توهین به تک تک ما بود. متاسفانه فضا فضای بدی شده و یک عده فقط فحاشی می‌کنند.» پرویز مظلومی هم که به‌شدت از این موضوع دلخور است می‌گوید باشگاه مشغول پیگیری است و ته ماجرا را در می‌آورد.
در حال حاضر مسؤولان استقلال به شدت مورد حمله هستند. شماره فریاد‌شیران، مددی، مظلومی و ملکیان در کانال‌های هواداری پخش شده و مزاحمان زیادی دارند.
 علی‌نژاد معاون سلطانی‌فر هم از این توفان در امان نمانده است. فریاد‌شیران می‌گوید: «برای ما پیام‌هایی می‌فرستند که شرمم می‌آید به کسی آنها را نشان دهم. حجم پیام‌ها هم بسیار بالاست. روزانه حدود 500تماس تلفنی داریم که زندگی‌مان را مختل کرده است. در شبکه‌های اجتماعی هم تا دلتان بخواهد برایمان پیام‌های توهین‌آمیز ارسال می‌کنند. متاسفانه فضای بدی حاکم شده.» امکان شکایت هم وجود ندارد چراکه شماره تماس‌ها زیاد هستند. فریاد‌شیران اضافه می‌کند: «اگر دو سه نفر بودند می‌توانستیم شکایت کنیم ولی وقتی روزانه 300،400 نفر پیام توهین‌آمیز ارسال می‌کنند، ما از کدام‌شان شکایت کنیم؟ ولی این پیام‌ها را در اختیار مراجع ذی‌ربط قرار داده‌ایم تا در جریان باشند.»