«گلباران» رادیو قم در سالروز ورود حضرت معصومه(س)

«گلباران» رادیو قم در سالروز ورود حضرت معصومه(س)

ویژه‌برنامه رادیویی «گلباران» همزمان با سالروز ورود حضرت معصومه سلام‌ا... علیها به قم پخش می‌شود.
به گزارش جام‌جم، این برنامه همزمان با 23 ربیع‌الاول سالروز ورود پر خیر و بركت حضرت فاطمه معصومه سلام‌ا...‌علیها به قم كه روز قم نامیده شده است، روی آنتن‌می‌رود.
سیر تاریخی و مسیر حركت حضرت معصومه سلام‌ا...‌علیها از مدینه تا قم، وقایع نحوه استقبال از ایشان و روزهای حضور آن حضرت در قم، ویژگی‌های اخلاقی و فضایل و صفات كریمه اهل بیت علیهم‌السلام، جایگاه و شخصیت والای آن حضرت در كلام و سیره رفتاری ائمه‌اطهار علیهم‌السلام و تبیین بركات حضور حضرت معصومه سلام‌ا... علیها در قم از موضوعات بخش كارشناسی این برنامه است كه با حضور استادان و اندیشمندان حوزه و دانشگاه تبیین می‌شود.
معرفی «بیت‌النور» محل زندگی حضرت معصومه سلام‌ا...‌علیها در محله تاریخی میدان میر قم، انعكاس زنده مراسم نمادین استقبال از ورود كریمه اهل بیت به قم و حال و هوای شادی مردم در این روز و خطبه‌خوانی خادمان حرم مطهر، كتاب‌شناسی حضرت معصومه سلام‌ا... علیها، شعر و منقبت‌خوانی با حضور شاعران برجسته آئینی كشور از بخش‌های متنوع این ویژه‌برنامه است.
ویژه‌برنامه گلباران به تهیه‌كنندگی حمید باقریان، گویندگی معصومه لطفی، نویسندگی الهام مهرآئین و گزارشگری شهاب‌الدین اشرفی و زهرا متقیان‌نژاد، شنبه 8 آبان 1400 از ساعت 9 تا 11 از رادیو قم تقدیم مخاطبان می‌شود.