کوتاه از حوادث

کوتاه از حوادث

دایی؛ قاتل مادر و فرزند
مردی با شلیک گلوله، خواهر و خواهرزاده‌اش را به قتل رسانده و متواری شد.
سرهنگ عبدالرسول مجتهدی، فرمانده انتظامی شهرستان سروستان استان فارس به سایت پلیس گفت: چند روز پیش جسد زنی 55ساله و دختری 21ساله از سوی پلیس در اطراف باغ‌های شهرستان سروستان کشف شد. آنها بر اثر اصابت شلیک گلوله به قتل رسیده بودند. با تحقیقات پلیسی خانواده مقتولان شناسایی و با مشخص شدن هویت آن دو معلوم شد، مادر و دخترند. در ادامه تحقیقات مشخص شد دایی خانواده عامل جنایت بوده که با هم اختلاف خانوادگی داشته‌اند. تحقیقات برای دستگیری او ادامه دارد.
سقوط تلخ از روی پل
فردی که در حال کمک رسانی به یک خودرو آسیب‌دیده بود از روی پل جانبازان رشت سقوط کرد.
سرهنگ امیر طالبی ، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان به ایسنا گفت:  در این حادثه راننده خودروی تاکسی عبوری متوجه خودرویی شد که روی پل جانبازان دچار نقص‌فنی شده که برای کمک‌رسانی رفت اما به خاطر ایمن‌نبودن  و نبود علائم هشداردهنده و همچنین دید نامناسب و نقطه کور روی پل، خودروی عبوری دیگری از پشت با خودروی حادثه‌دیده برخورد کرد و در اثر این برخورد فردی که در حال کمک‌رسانی بود از بالای پل به پایین پرت شده و فوت کرد.
سوختگی خواننده محلی در انفجار
انفجار خانه باعث سوختگی خواننده محلی کهگیلویه و بویراحمد در خانه‌اش شد.
هاشمی یوسفی، رئیس سازمان آتش‌نشانی یاسوج استان کهگیلویه و بویراحمد به ایسنا گفت: ساعت ۱۱و۱۲دقیقه جمعه 14 آبان امسال، فردی به آتش‌نشانی اطلاع داد خانه‌ای در یکی از مناطق شهری یاسوج منفجر شده است. آتش نشان‌ها برای امدادرسانی به محل اعزام شدند. با توجه به سطح سوختگی، از جا کنده شدن لولا‌ی در‌ها و شکسته شدن شیشه‌ها متوجه انتشار و به وجود حجم گسترده گاز در منزل شده‌ایم. آنها ایمن‌سازی محل را انجام دادند. در این حادثه با توجه به شدت انفجار، یک مرد حدود ۴۰ساله  (خواننده محلی) دچار مصدومیت و سوختگی 80درصدی شدکه به‌بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منتقل شد.
فوت 2عضو گروه جهادی در تصادف
تصادف پراید با اعضای یک گروه جهادی دوکشته و دو مصدوم برجای گذاشت.
 به گزارش سایت پلیس، بعدازظهر پنجشنبه 13 آبان وقوع تصادف خودروی پراید با دو رهگذر در جاده میناب-حاجی خادمی در شرق هرمزگان به پلیس گزارش شد. همزمان با حضور مأموران در آنجا دو نفر فوت و دو نفرهم مصدوم شدند. به گفته شاهدان عینی در این حادثه گروهی از تیم جهادی مشغول جمع‌آوری زباله‌های حاشیه جاده بودند که سواری پراید با سرعت به تعدادی از این اعضا برخورد کرده و این حادثه تلخ را رقم زد.
ورود دادستانی به تنبیه دانش‌آموز
دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان ایلام از تشکیل پرونده ویژه قضایی برای معلمی که به تنبیه دانش آموز در یکی از مدارس شهرستان چوار اقدام کرده بود، خبرداد.
به گزارش تسنیم، افشار خسرو زاده در این باره گفت: جرم در حوزه قضایی شهرستان چوار بوده و بر همین اساس موضوع را از رئیس دادگاه شهرستان چوار پیگیری کرده و با تایید رئیس حوزه قضایی محل وقوع جرم که آثار کبودی را در بدن دانش آموز مورد بحث تاییدکرده ، پرونده ویژه تشکیل شده است. این گزارش حاکی است، صبح چهارشنبه 12 آبان امسال، در یکی از مدارس دبستان روستاهای بولی، بخش گنجوان شهرستان چوار دانش آموزی به علت عدم انجام تکالیف خود مورد تنبیه معلم قرار گرفت که آثار کبودی و تورم و خون مردگی در نواحی مختلف بدن دانش آموز وجود دارد.