توطئه خانوادگی برای قتل پدر

توطئه خانوادگی برای قتل پدر

راز قتل مرد میانسال که قربانی توطئه خانوادگی شده بود، با اعتراف همسرش فاش شد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، بعداز ظهرجمعه 7 آبان امسال، جسد مرد 50 ساله‌ای در عمق 50متری دره روستای وردیج تهران کشف شد. او لباس خانه به تن داشت و آثار ضربه‌های جسم سخت و چاقو روی بدنش مشهود بود. برای مشخص شدن هویت مقتول، مأموران پرونده افراد گمشده را بررسی کردند تا به یک خانواده رسیدند که گم‌شدن پدر میانسال خانواده را اطلاع داده بودند. اعضای این خانواده به پزشکی قانونی رفتند و جسد پدرشان را شناسایی کردند. پسر، دختر و همسر مقتول در اداره دهم پلیس آگاهی تهران مورد تحقیق قرار گرفتند و هر سه نفرشان گفتند فردی ناشناس مقابل خانه‌شان آمده و پدرشان را با خود برده بود. این در حالی است که در تحقیق از همسایه‌ها معلوم شد فرزندان مقتول با پدرشان اختلاف و درگیری داشته‌اند.
تحقیقات از این خانواده ادامه داشت تا این‌که همسر مقتول لب به اعتراف گشود و گفت: شوهرم مرد بداخلاقی بود. به همه کارهای ما گیر می‌داد. ما را خسته کرده بود اما خودش خوشگذران بود، مدام به تایلند سفر می‌کرد. اگر پسرم از ساعت 7بعدازظهر دیرتر می‌آمد حق نداشت خانه بیاید و تا صبح در خودرو باید می‌خوابید. چهارسال قبل برای این‌که از دست رفتارو گیردادن‌هایش خلاص شویم چند بار در خودرویش مواد گذاشتیم و به پلیس هم زنگ زدیم که دستگیرشود و چند سال در زندان بماند که خوش شانس بود و دستگیر نشد.  وی افزود: این اواخر دوباره بدرفتاری‌هایش بیشتر شد و تصمیم به قتل او گرفتیم. شب حادثه شوهرم مثل قبل قرص خواب خورد و طبق نقشه، پسرم و پسر مورد علاقه دخترم با چوبدستی به سر و بدن او زدند. بعد هم با چاقو ضرباتی به وی زدند. درادامه جسد را ملحفه پیچ و در دره‌ای رها کردیم.
 پسر مقتول و دیگر متهم پرونده هم بازداشت شدند اما قتل را گردن یکدیگر انداختند.
محمد وهابی، بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی تهران در این باره به جام‌جم گفت: با اعتراف متهمان، تحقیقات از آنها در اداره دهم پلیس آگاهی تهران برای رازگشایی از ابعاد این پرونده ادامه دارد.