حق با شماست

حق با شماست

# بی‌نظمی‌_ پیاده‌رو
رحیمی  از تهران:
پیاده‌رو خیابان میرداماد مقابل اداره مالیاتی به پارکینگ موتورسیکلت‌ها تبدیل شده و آنها مدام در پیاده‌رو تردد می‌کنند و علاوه‌بر بی‌نظمی، تردد عابران را هم به خطر می‌اندازند.   از پلیس انتظار داریم به این بی‌نظمی پایان دهد.

# وضعیت ـــ معلمان
یک فرهنگی:
 لایحه رتبه‌بندی معلمان بالاخره چه زمانی تعیین تکلیف می‌شود؟ استخدام معلمان حق‌التدریسی در چه مرحله‌ای قرار دارد؟ لطفا مسؤولان به فکر این قشر از جامعه باشند.

# خودروـــ ارزان
صمدی از تهران:
به نظر می‌رسد با آزادسازی واردات خودرو و ورود خودروهای ارزان قیمت، قیمت خودروهای داخلی باید50 تا 70درصد ارزان شود.

# قیمت ـــ تخم مرغ
خالقی‌فر از تهران:
قیمت تخم‌مرغ در مدت کوتاهی به شانه‌ای50تا 65هزار تومان رسیده به‌طوری که قیمت از مغازه‌ای به مغازه دیگر متفاوت است. کسی قصد رسیدگی به قیمت کالاهای ضروری مردم را ندارد؟

# طرح_تشویق
یک شهروند:
 بهتر است بانک‌ها برای دریافت معوقات خود، طرح‌های تشویقی مناسبی را اجرا کنند تا بدهکاران زودتر بدهی خود را بپردازند .
 
# بورس ـــ ضرر
احمدی  از تهران:
 افزایش سود اوراق و بهره بانکی باعث از دست رفتن سرمایه مردم در بازار بورس شد. چرا فکری به حال این سرمایه‌گذاران که باتشویق‌دولت ورودپیداکردند،نمی‌شود؟هرروزی که می‌گذرد، سرمایه‌گذاران در بورس، متحمل ضرر بیشتری می‌شوند.

# کاهش ـــ پروتکل
حمیدیان  از ساری:
 این‌طور که به نظر می‌رسد، استفاده از ماسک به حداقل رسیده و بسیاری از شهروندان به گمان واکسیناسیون، ماسک را کنار گذاشته‌اند. بهتر است نظارتی جدی بر این مسأله صورت بگیرد.

# تردد ـــ شبانه
فتوحی از تهران:
 با فروکش کردن موج کرونا ، کاهش مبتلایان، فوتی‌ها و با لغو دورکاری و همچنین حضور کارمندان، دانشجوها و دانش‌آموزان در محل کار و تحصیل، چرا منع تردد شبانه و بین شهری لغو نمی‌شود. آیا این محدودیت علت دیگری به جز مدیریت کرونا دارد؟