جرایم ناشی از خشم در «99 درجه» رادیو

جرایم ناشی از خشم در «99 درجه» رادیو


برنامه «99 درجه» روزهای پنجشنبه ساعت
14 و 5 دقیقه در رادیو سلامت، پرونده قضایی افرادی را که به دلیل پرخاشگری ناشی از عدم کنترل خشم در زندان به سر می‌برند مورد بررسی
قرار می‌دهد.
سارا شریفی دراین‌باره به جام‌جم توضیح می‌دهد: این برنامه در قالب مجله‌ای با محوریت مدیریت خشم تولید و روانه آنتن می‌شود. در این برنامه افرادی که به دلیل پرخاشگری ناشی از عدم کنترل خشم دارای پرونده قضایی هستند، بررسی و در خلال این بررسی با حضور کارشناس مربوط علت‌شناسی می‌شوند. پنجشنبه 20 آبان‌ماه به موضوع راهکارهای کنترل خشم می‌پردازیم.
مهمان برنامه دکتر عبدا... امیدی، روان‌شناس است. در این برنامه به شنوندگان آموزش می‌دهیم که چطور خشم خود را کنترل کنند، زیرا گاهی کنترل نکردن خشم به عواقب بسیار تلخ و دردناکی منجر‌خواهد شد.
وی ادامه می‌دهد: این برنامه شامل آیتم‌های متنوع است. آیتم یک آن به روایت برشی از زندگی یک فرد که دستخوش پرخاشگری شده است، اختصاص دارد. آیتم خشم در مشت، راهکارهای کنترل خشم را آموزش می‌دهد. آیتم خشم و هیاهو موضوع رفتارها و هیجان‌های مرتبط با خشم و پرخاشگری را مورد بررسی قرار می‌دهد. دکتر حامدرضا مهتدی، مجری - کارشناس، دکتر لادن فتی و دکتر سعیده هادی کارشناسان برنامه هستند.