نسخه Pdf

 لیدالید؛ مرجع قیمتگذاری تلفن همراه کارکرده

لیدالید؛ مرجع قیمتگذاری تلفن همراه کارکرده

تعیین قیمت تلفن همراه کارکرده همواره یکی از چالش‌های خریداران و فروشندگان بوده است. هر فردی که تصمیم به خرید گوشی کارکرده می‌گیرد، باید سایت‌های مختلف درج آگهی کالای کارکرده یا از فروشندگان محلی اطلاعات کسب کند. اخیرا استارت‌آپی به نام لیدالید بستری را فراهم کرده که کاربران می‌توانند تلفن‌های همراه کارکرده را در بستری امن به فروش برسانند یا تلفن‌های همراه کارکرده کارشناسی شده به همراه سه ماه گارانتی و هفت روز مهلت تست از فروشگاه این استارت‌آپ خریداری کنند.
این استارت‌آپ در تیرماه ۱۴۰۰ فعالیت رسمی خود را در حوزه خرید و فروش تلفن‌های همراه کارکرده آغاز کرد. لیدالید از ابتدای فعالیت خود در حال طراحی و توسعه الگوریتم هوشمند قیمت‌گذاری تلفن همراه کارکرده بر مبنای معاملات روز بازار بوده و به تازگی این الگوریتم در سایت لیدالید در دسترس کاربران
قرار گرفته است. به گفته نیما ذبیح‌ا...‌زاده، بنیانگذار لیدالید، این الگوریتم قیمت‌ها را براساس میزان عرضه و تقاضا، میزان محبوبیت، سلامت فنی و ظاهری، نرخ ارز و... مشخص می‌کند.
با مراجعه به سایت لیدالید و وارد کردن اطلاعات تلفن همراه خود می‌توانید تخمین دقیقی از ارزش دستگاه خود بر مبنای معاملات روز بازار مشاهده و در صورت تمایل درخواست فروش به لیدالید را ثبت کنید تا کارشناسان لیدالید به محل موردنظر شما مراجعه و گوشی را به صورت نقدی از شما خریداری کنند.
لیدالید در تلاش است تا الگوریتم قیمتگذاری خود را در بازارهای دیگر مانند لپ‌تاپ، خودرو و... گسترش دهد و در آینده به مرجعی برای قیمتگذاری تمام کالاهای کارکرده تبدیل شود.