نسخه Pdf

یک پهپاد ملخی دیگر عرضه شد

یک پهپاد ملخی دیگر عرضه شد


در هفته گذشته شرکت DJI از پهپادهای پرچم‌دار جدید خود رونمایی کرد. برخی از ویژگی‌های این دو محصول مشابه بوده ولی Mavic 3 Cine با قیمت ۴۹۹۹ دلار، بهترین پهپاد جدید این شرکت محسوب می‌شود.
این مدل امکان فیلمبرداری با فرمت ProRes 422 HQ اپل را با نرخ ۵۰ فریم‌برثانیه ارائه می‌دهد. علاوه‌براین، Mavic 3 Cine به یک حافظه ذخیره‌سازی از نوع SSD مجهز شده که البته امکان تعویض آن توسط کاربر وجود ندارد. Mavic 3 مدل ارزان‌تر DJI است که ‌نسخه استاندارد آن با قیمت ۲۱۹۹ دلار به ‌فروش می‌رسد.
این مدل قابلیت فیلمبرداری ProRes را ارائه نمی‌دهد و ظاهرا حافظه ذخیره‌سازی آن از نوع SSD نیست. البته سیستم دوربین این مدل نیز از دو لنز بهره می‌برد و از سنسور CMOS 4/3 پشتیبانی می‌کند. هر دو پهپاد مورد اشاره امکان فیلمبرداری 4k را با سرعت ۱۲۰ فریم‌برثانیه ارائه می‌دهند.
افزون‌بر این، امکان ثبت تصاویر با وضوح ۲۰ مگاپیکسل از جمله قابلیت‌های دیگر این دو محصول است. Mavic 3 و Mavic 3 Cine  از یک لنز اصلی ۲۴ میلی‌متری و یک لنز تله‌فتو هیبریدی بهره می‌برند که امکان بزرگ‌نمایی دیجیتال ۲۸ برابری را ارائه می‌دهد. فاصله کانونی این لنز ‍۱۶۲میلی‌متر و گشادگی دیافراگم آن f/4.4 است.