نسخه Pdf

زرین‌پلاس هم از راه رسید

زرین‌پلاس هم از راه رسید

در هفته اخیر اپلیکیشن امتیاز با سرمایه‌گذاری زرین‌پال و به‌عنوان بازیگر جدید زرین‌پال برای کاربران نهایی در ارائه خدمات خرید اعتباری و Cashback، با نام جدید زرین‌پلاس به‌صورت رسمی در مراسم رونمایی و معرفی شد.
آغاز فعالیت اپلیکیشن امتیاز در سال ۱۳۹۸ با ارائه امتیاز به کاربران در ازای امکان خرید محصولات و استفاده از خدمات بوده است. بعد از رشد آن و جذب سرمایه توسط زرین‌پال، تغییراتی در نوع خدمات آن ایجاد شد و با نام زرین‌پلاس و ادغام با نسخه قبلی اپلیکیشن زرین‌پلاس که دو سال پیش توسط زرین‌پال ارائه شده بود، مسیر جدید را در ارائه خدمات خرید اعتباری و cashback شروع کرده است.
به گفته پویا رجامند، مدیرعامل زرین‌پلاس آنها درحال‌حاضر در تهران فعالیت دارند و با 2000 فروشگاه همکاری می‌کنند. او باور دارد سابقه فین‌تکی زرین‌پال و شناخت آنها از آمار و ارقام بازار و ترکیب ادتک و فین‌تک با یکدیگر که جزو کارهای قبلی‌شان بوده باعث می‌شود که زرین‌پلاس از سایر محصولات Cashback در بازار متمایز‌ شود.
وی ادامه داد: ۸۳هزار کاربر داریم و به‌زودی دریافت تسهیلات را برای کاربران‌مان خواهیم داشت که تسهیلاتی خرد و کوتاه‌مدت خواهد بود، آن‌هم بدون هیچ‌گونه سود بانکی. درواقع می‌خواهیم در فاز اول تا سقف پنج‌میلیون این خرده‌وام‌ها را با کمک برخی بانک‌ها به مشتریان خود (پس از احراز هویت) ارائه دهیم تا نمودار خرید مردم که در روزهای پایانی ماه افت می‌کند و پس از دریافت حقوق‌ها دوباره رشد می‌کند تبدیل به یک نمودار صاف شود.