تلنگر

تلنگر

آرمان دوباره به قرنطینه
منتقل شد

آرمان برای پنجمین‌بار در دو ماه گذشته به قرنطینه منتقل شد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، آرمان متهم است اسفند1392 در خانه‌شان در شمال‌تهران، دختر موردعلاقه‌اش به نام غزاله را با ضربه میله بارفیکس کشته و جسد او را داخل چمدان گذاشته و در سطل‌زباله انداخته است. پس از دستگیری و اعتراف آرمان، جست‌وجو برای یافتن جسد غزاله آغاز و هیچ‌وقت پیدا نشد.
پس از محاکمه، قضات پسر جوان را به قصاص محکوم کردند که این حکم در دیوان‌عالی کشور مهر تائید خورد. آرمان دو سال قبل زمانی که قرار بود حکم قصاص‌اش اجرا شود در زندان مهلت گرفت اما درباره محل جسد حرفی نزد و مدعی شد، پیکر غزاله را داخل چمدان گذاشته و در سطل‌زباله رهاکرده است. در مدت دوماه گذشته آرمان چهاربار به اتاق قرنطینه زندان رجایی‌شهر کرج منتقل شده اما قبل از اجرا، حکم متوقف‌شده و به سلول بازگشته است. دیروز او دوباره به قرنطینه منتقل شد و قرار است چهارشنبه در زندان، پای چوبه‌دار برود.
سکته قلبی بعد از قتل 2خواهر
مردی در جریان اختلاف خانوادگی، دو خواهرش را با شلیک گلوله کشت و خواهر دیگرش را زخمی کرد.
سرهنگ مجید باقری‌جامخانه، فرمانده انتظامی میاندرود استان مازندران به سایت پلیس گفت: اعضای یک خانواده به دلیل نامعلومی با یکدیگر در خانه‌شان در یکی از روستاهای میاندرود درگیر شدند که درپی این دعوا مردی ۵۵ساله که یکی از اعضای این خانواده بود به سمت خواهرانش تیراندازی کرد. یکی از خواهران براثر اصابت گلوله سلاح ساچمه‌ای فوت کرد و دو نفر دیگر زخمی شدند. در ادامه یکی از مصدومان نیز فوت شد و تعداد قربانیان به دو نفر رسید. متهم پس از ارتکاب قتل‌ها دچار شوک و حمله قلبی شد که پس از انتقال به مرکز درمانی و بهبود نسبی در تحقیقات پلیس به قتل خواهرانش به علت اختلافات خانوادگی اعتراف کرد.خواهر سوم خانواده همچنان در بیمارستان بستری است و احتمال دارد این درگیری براثر ارثیه خانوادگی باشد.
مسافران در دام
3شیطان

 سه نفرکه تحت‌پوشش جابه‌جایی مسافر با تهدید آنها اموالشان را سرقت می‌کردند، بازداشت شدند.
به گزارش جام‌جم، شاپور صفری، دادستان عمومی و انقلاب چهارباغ استان‌البرز دراین‌باره گفت: از چندی پیش افرادی با حضور در دادسرا از سرنشینان خودروی پرایدی به اتهام سرقت اموالشان شکایت کردند. با تحقیق از شاکیان معلوم شد سرنشینان خودروی سواری پراید در مسیرهای حصارک، کمالشهر و سهیلیه اقدام به سوارکردن مسافرکرده و پس از طی مسافتی آنها را با چاقو تهدید و بعد از سرقت اموال و دریافت رمزکارت مسافران با بستن دست و پای آنها و تعرض، قربانیان را در مکان‌های خلوت رها می‌کنند.
وی افزود: متهمان حتی به لباس، کفش، ساعت و اموال شخصی شاکیان نیز رحم نمی‌کردند. پس از ارجاع پرونده به پلیس آگاهی شهرستان چهارباغ، متهمان شناسایی و دستگیری شده و با دستور قضایی چهره سارقان بدون پوشاندن چهره در روزنامه چاپ می‌شود تا چنانچه افرادی در دام آنها گرفتار شده‌اند برای شکایت و پیگیری پرونده‌هایشان به پلیس آگاهی شهرستان چهارباغ استان البرز مراجعه کنند.