کدام جعل؟ خودم صحت آن را تایید می‌کنم

موعود بنیادی فر در گفت‌و گو با جام‌جم:

کدام جعل؟ خودم صحت آن را تایید می‌کنم



انتشار حرف‌های خسروی  واکنش‌های زیادی را داشت. یکی از این داوران موعود بنیادی‌فر، داور خوب ایران است که حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.
  پس از انتشار این نامه خبر دیگری منتشر شد که این نامه جعلی است و کسی زیر آن را امضا نکرده است.
ما هر چه می‌کشیم از خودی است. دلیل این‌که امضای خیلی از داوران پای این نامه نیست به این دلیل است که پراکندگی داوران در سطح ایران زیاد است. ما در حدود 90ـــ80 داور در لیگ‌برتر داریم که در شهرهای مختلف ساکن هستند. با این حال خیلی از داوران بین‌المللی و داخلی با کلیت این نامه موافق هستند. ما یک خواسته بحق از رئیس‌جمهور داشته‌ایم و خواسته بی‌جایی هم نبوده است. خود هواداران، باشگاه‌ها، مدیران و سرمربیان خواستار حضور VAR در ایران هستند. آنها می‌گویند مشکلی نیست تا ما می‌گوییم،می‌شود مشکل‌دار و جعلی؟
 پس شما صحت این نامه را تایید می‌کنید؟
بله، داور هم یک آدم است که دو تا چشم دارد و ممکن است یک‌لحظه صحنه‌ای را نبیند. گاهی اتفاق‌هایی می‌افتد که فقط چشم دوربین می‌تواند آن را تشخیص دهد.اجازه دهید آرامش به جامعه فوتبال و داوری برگردد. اجازه دهید وقتی از ورزشگاه خارج می‌شویم همه‌چیز همان‌جا تمام‌شده باشد و شب سرمان را راحت روی زمین بگذاریم و راحت بخوابیم.
 مدت‌هاست انگشت اتهام در خیلی از بازی‌ها به سمت داوران است و...
اجازه بدهید توضیح بدهم. بارها شده یک تیم از لحاظ فنی ضعیف است و فقط کافی است تا ما یک اوت به ضرر آنها بگیریم. پس از پایان بازی متهم چه کسی است؟ داوران! من به شما می‌گویم این نامه حقیقی است و خیلی از پیشکسوتان در جریان نیستند و حتی با ماهایی که این نامه را تایید کرده‌ایم، ارتباطی نداشته‌اند. با این حال بنده صحت آن را تایید می‌کنم و امیدوارم این استادان به متن نامه توجه کنند، نه حاشیه آن. دیکته نانوشته شاید غلط‌هایی هم داشته باشد اما از همه دوستان می‌خواهم بیایند و کمک کنند تا این اتفاق بیفتد. آقای رئیس‌جمهور محترم از دل همین مردم و ورزشی هستند و می‌دانیم ان‌شاءا... نظر مثبتی روی این قضیه خواهند داشت. دوستان پیشکسوت هم به‌جای این‌که مقابل ما قرار بگیرند، بیایند و پشت ما باشند. حالا متولی هرکسی می‌خواهد باشد اما اجازه بدهید VAR به ایران بیاید، هر چه زودتر، بهتر.