تلنگر

تلنگر

کشف جسد چاقوخورده مرد تنها
جسد چاقوخورده مردجوان که به‌تنهایی در خانه‌اش زندگی می‌کرد،  ماموران جنایتی پایتخت را در برابر معمای یک جنایت قرار داد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم،  ساعت21 دوشنبه 8آذر امسال مردی به پلیس‌110 تهران زنگ زد و اطلاع داد که برادر 26ساله‌اش که تنها در خانه اجاره‌ای در یکی از محله‌های میدان آزادی زندگی می‌کند به تلفن‌هایش پاسخ نمی‌دهد و همسایه‌ها نیز از او خبری ندارند. در ادامه ماموران کلانتری‌135 آزادی همراه آتش‌نشان‌ها به محل اعزام شده و در خانه مرد جوان را باز کردند و در بررسی محل، جسد او را در یکی از اتاق‌های خانه یافتند. بررسی‌های اولیه نشان داد که حدود هشت ساعت از مرگ او گذشته و آثار ضربه‌های چاقو روی قفسه‌سینه و گردن وی دیده می‌شد. مرگ او با این اوضاع و احوال مشکوک بود و موضوع به بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران گزارش شد. در این مرحله ماموران از برادر مرد جوان  تحقیق کردند که گفت: من در محله دیگری در تهران زندگی می‌کنم و برادرم از شهرستان برای کار به تهران آمد و در این خانه اجاره‌ای زندگی می‌کرد. چند ساعتی بود از او خبری نداشتم تا اینکه جسد او را یافتم. نمی‌دانم چطور این بلا سرش آمده است.
شواهد کشف‌شده از تیم جنایی نشان می‌داد که مرد جوان به قتل رسیده اما اموالی از خانه وی به سرقت نرفته بود.
مصطفی واحدی، بازپرس شعبه‌یازدهم دادسرای جنایی تهران دراین‌باره به جام‌جم گفت: پرونده با دستور قضایی در دستور کار  ماموران اداره‌دهم پلیس‌آگاهی تهران قرار گرفت تا راز معمای این جنایت فاش شود.
مرگ مادر باردار در تصادف
تصادف دو خودروی تیبا و پراید به مرگ زن باردار و مصدومیت پنج نفر دیگر منجر شد.
به گزارش فارس، حادثه تصادف بین دو خودروی تیبا و پراید (انحراف تیبا ۲ و برخورد پراید به حاضران در صحنه) در جاده سیاخ دارنگون به سمت خان زنیان استان فارس رخ داد و باعث مرگ زن باردار و مصدومیت پنج نفر شد. علت این حادثه از سوی پلیس راهور در حال بررسی است.
بازداشت قاتل داماد
مردی که داماد خود را کشته و در خانه روستایی پنهان شده بود بازداشت شد.
جعفر الفنده، دادستان عمومی و انقلاب ملکان استان آذربایجان شرقی به ایسنا گفت: مردی به اتهام قتل دامادش تحت تعقیب ماموران قرار گرفته بود. ماموران در جست‌و‌جویش بودند تا این‌که در کمتر از
48 ساعت در روستای «ملاسراب» این شهرستان شناسایی و بازداشت شد. مسؤولان قضایی در مورد انگیزه قتل توضیحی نداده‌اند اما طبق گفته مردم محلی، اختلاف خانوادگی به درگیری و قتل داماد خانواده منجر شده‌است.
دختر نوجوان ، قربانی قاتل خاموش
گازگرفتگی به مسمومیت دو نفر و مرگ دختر 17 ساله خانواده منجر شد.
به گزارش ایرنا، شامگاه چهارشنبه دهم آذر امسال حادثه گازگرفتگی اعضای یک خانواده در شهرک شهرآرا به اورژانس شهر زنجان گزارش شد و نیروهای امدادی در محل حاضر شدند. معلوم شد زن ۴۵ ساله، مرد ۲۶ ساله و دختر ۱۷ ساله این خانواده دچار گازگرفتگی شده بودند که آنها را یافته و به بیمارستان منتقل کردند اما با توجه به تلاش پزشکان دختر نوجوان فوت شد.
کلاهبرداری مرد رمال با ترفند درمان کرونا
مرد میانسال رمال که اقدام به کلاهبرداری از مردم با ترفند درمان بیماران کرونایی می‌کرد بازداشت شد.
 سرهنگ رضا خلیلی‌نژاد، فرمانده انتظامی شهرستان انار استان کرمان به سایت پلیس گفت: در پی شکایت چند شهروند مبنی بر کلاهبرداری 20 میلیون تومانی از آنها از سوی یک مرد میانسال رمال، تحقیقات در این باره آغاز شد. در جریان تحقیقات معلوم شد
رمال به بهانه نوشتن نسخه برای درمان بیماران کرونایی آنها را فریب داده است. متهم تحت تعقیب بود تا خانه‌اش در روستا شناسایی و او بازداشت شد. مرد رمال در تحقیقات علاوه بر کلاهبرداری از این افراد اعتراف کرد  از افرادی دیگر به شیوه مشابه کلاهبرداری کرده است.