اعتراف هولناک پسر جوان به قتل 3 عضو خانواده‌اش

اعتراف هولناک پسر جوان به قتل 3 عضو خانواده‌اش

پسر 21 ساله در اقدامی جنون‌آمیز سه عضو خانواده‌اش را به قتل رساند. او پس از جنایت، جسد پدرش را در خارج از شهر به آتش کشید.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، قاسم مرد میانسال همراه همسر و دو پسر 14 و
21  ساله‌اش در خانه‌ای در کوچه سجاد دوم در شهر مجومرد، اشکذر ساکن شده بود.
چهارشنبه دهم آذر امسال مردی جوان که از اقوام این خانواده بود وقتی اعضای این خانواده جوابگوی تماس‌های او نبودند، مقابل خانه‌شان رفت و با کمک صاحبخانه که کلید یدک داشت وارد خانه‌ شدند.
آنها با اجساد مادر 42 ساله خانواده و پسر
14 ساله او میلاد در حالی که با ضربه‌های چاقو کشته و در حمام افتاده بوند رو‌به‌رو شدند. همان موقع بود که به پلیس 110 خبر دادند و بعد ماموران راهی آنجا شدند.
ساعت‌ها از مرگ آن دو گذشته بود، وجود نایلون‌های مشکی اطراف جسد این احتمال را مطرح کرد که قاتل یا قاتلان در تلاش برای انتقال اجساد بودند که موفق نشدند. معلوم شد قاسم پدر خانواده و پسر 21 ساله‌اش مجید در خانه نیستند.
در جست‌و‌جوی آنها بودند که متوجه شدند جسدی سوخته در بیابان‌های اطراف اشکذر پیدا شده‌است. پسر 21 ساله خانواده به‌عنوان مظنون اصلی این قتل‌ها تحت تعقیب قرار گرفت. این در حالی بود که یکی از دوستان مجید هم ناپدید شده بود. ماموران روز پنجشنبه یازدهم آذر امسال در بافت قدیم شهر یزد مجید و دوستش را یافتند و بازداشت کردند. پسر خانواده در تحقیقات اولیه مدعی شد به‌دلیل اختلاف‌هایی که با خانواده‌اش داشته از چند روز قبل نقشه جنایت را طراحی و ابتدا پدرش را با ضربه‌های چاقو کشته و جسدش را به کمک دوستش به بیابان‌های شهر برده و آنجا سوزانده است. روز بعد مادر و برادرش را در خانه غافلگیر کرده و با ضربه‌های چاقو کشته و قصد داشته آنها را به خارج شهر ببرد و بسوزاند که موفق نشده بود.
یکی از اهالی محل به خبرنگار ما گفت: خانواده قاسم بیش از دوازده سال بود که در آن خانه مستاجر بودند. مرگ آنها همه اهالی محل را شوکه کرده‌است. قاتل ارتباط خوبی با خانواده‌اش داشت و نمی‌دانیم چرا آنها را کشته است.