وانت بهبودیافته آریسان می‌آید

احیای سهم بازار خودروهای‌کارسبک ایران‌خودرو

وانت بهبودیافته آریسان می‌آید

به‌زودی و با عرضه وانت بهبودیافته آریسان، سهم ایران‌خودرو از بازار خودروهای‌کارسبک احیا خواهد شد.
به گزارش پرشین‌خودرو، معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو با اعلام این خبر و با بیان این که با هدف جلب رضایت مشتریان بهبودهای کیفی متعددی در وانت آریسان اعمال شده، گفت: با توجه به لزوم ارتقای استانداردها و کیفیت محصول آریسان، خط‌تولید این خودرو در ماه‌های اخیر متوقف و پروژه‌های متعدد کیفی برای بهبود آن اجرا شده است. تغییرات اساسی در بخش قوای‌محرکه و شاسی و همچنین افزایش امکانات و تجهیزات ازجمله بهبودهای صورت‌گرفته در آریسان2 است.
بابک رحمانی، تامین بخشی از نیاز بازار خودروی‌کار کشور و انتظار مشتریان برای ارائه محصولی کیفی را هدف ایران‌خودرو از عرضه آریسان دانست و گفت: خلأ ایجادشده در بازار این بخش از خودروها با آریسان2 تامین و سبد محصولات ایران‌خودرو نیز متنوع‌تر خواهد شد.
وی با بیان این که تغییراتی که در بدنه این محصول اعمال‌شده، سبب بهره‌برداری بهینه‌تر از آن خواهد شد، گفت: با توجه به دوگانه‌سوز بودن این خودرو،‌ برای جلوگیری از اشغال فضای بار، مخزن زیر بدنه منتقل‌شده و با گنجایش بار ۷۵۰کیلوگرم، امکان بارگیری بیشتری فراهم شده است.
رحمانی با اشاره به سابقه طولانی ایران‌خودرو در تامین خودروهای‌کارسبک، گفت: وانت بهبودیافته آریسان دارای استانداردهای آلایندگی یورو5 و با قابلیت‌های موردنیاز بازار، سهم ایران‌خودرو را در این بخش از بازار افزایش خواهد داد. آریسان به‌زودی به تولیدانبوه رسیده و به بازار عرضه خواهد شد.