کوتاه از حوادث

کوتاه از حوادث

بازداشت قاتل آقا معلم
مردی که درپی مسائل مالی معلمی را در اشنویه کشته و متواری شده بود، بازداشت شد.
سرهنگ طالب محمد قلی‌زاده، فرمانده انتظامی شهرستان اشنویه استان آذربایجان‌غربی به ایرنا گفت: مردی اواخر مهر امسال در اشنویه پس از درگیری بر سر اختلافات مالی با استفاده از سلاح گرم معلمی را با شلیک گلوله به قتل رساند و سپس از محل متواری گردید که با هوشیاری و تلاش شبانه‌روزی پلیس در کمترین زمان ممکن شناسایی و دستگیر شد. مظنون به‌صراحت به وجود اختلاف، کینه و تهدید به قتل مقتول به دلیل مسائل مالی اعتراف کرد.

قتل پیرزن به خاطر 110 گرم طلا
مرد میانسال که با انگیزه سرقت 110 گرم طلا پیرزنی را به قتل رسانده و متواری شده بود، بازداشت شد.
به گزارش جام‌جم، سرهنگ بهادر رزمجویی، فرمانده انتظامی مهر استان فارس گفت: وقوع یک فقره قتل در بیستم مهرماه امسال در بخش اسیر شهرستان مهر، به پلیس گزارش شد. در جریان تحقیقات معلوم شد فردی ناشناس از طریق دیوار وارد خانه پیرزن شده و پس از سرقت طلاهای پیرزن چند ضربه با سلاح سرد به دستان او زده و بعد وی را خفه کرده است. رد مردی 54 ساله در قتل پیرزن به دست آمد.او متواری بود تا این‌که دیروز در شهرستان قوچان بازداشت شد. متهم اعتراف کرد پیرزن را به قصد سرقت طلاهایش کشته است. در بازرسی از خانه قاتل ۱۱۰ گرم طلای سرقتی نیز کشف شد.

مرگ خاموش 3 عضو خانواده
سه عضو یک خانواده براثر استفاده از پکیج بدون دودکش در خانه دچار گازگرفتگی مرگبار شدند.
ساعت 21 و 58 دقیقه شامگاه شنبه سی‌ام مهر امسال فردی با آتش‌نشانی تماس گرفت و اعلام کرد اعضای خانواده همسایه‌اش در خانه‌شان در شهرک بزین‌ محبوس و احتمال می‌رود آنها دچار گازگرفتگی شده‌اند. آتش‌نشان‌ها برای بررسی ماجرا به محل اعزام شدند. در ادامه معلوم شد حادثه در طبقه همکف یک ساختمان سه طبقه رخ داده و این خانواده سه نفره در داخل خانه حضور دارند.  آتش‌نشان‌ها وارد این خانه شدند و مشاهده کردند زن 40 ساله،  شوهر 45 ساله و کودک 7 ساله آنها براثر گازگرفتگی فوت شده‌اند. استفاده از پکیج بدون دودکش در خانه باعث این حادثه مرگبار شده است.

3 کشته در تصادف پژو‌ها
تصادف دو خودروی پژو 405 در محور قصرشیرین به خسروی به  مرگ سه نفر منجر شد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، محمد‌باقر محمدی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه گفت: ساعت 19 و 25 دقیقه شامگاه شنبه سی‌ام مهر امسال در تماس تلفنی مرکز اورژانس مبنی بر تصادف دو دستگاه پژو ۴۰۵ در محور قصرشیرین به خسروی نیروهای امدادی به آنجا اعزام شدند. در این تصادف سه نفر فوت کردند و دو نفر هم مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

2 کشته و 2 زخمی در درگیری مسلحانه
در جریان اختلاف شخصی میان دو طایفه دو نفر کشته و دو نفر هم زخمی شدند.
به گزارش ایلنا، دیروز بر اثر اختلافات شخصی میان طایفه جلالی و دادشاهی در روستای گووس شهرستان دلگان استان سیستان‌و‌بلوچستان، درگیری مسلحانه رخ داد. باتوجه به اعلام درگیری در این روستا به پلیس، ماموران انتظامی و سپاه شهرستان دلگان به روستای گووس اعزام شدند. دو نفر در این ماجرا کشته و دو نفر زخمی شدند. متهمان شرور در این پرونده بازداشت شدند.