اغتشاشگران علیه مدافعان‌امنیت

اغتشاشگران علیه مدافعان‌امنیت

دو پاسدار و سه بسیجی با شلیک گلوله اغتشاشگران در تهران، ملایر و آمل به شهادت رسیدند.

به گزارش جام‌جم، شامگاه چهارشنبه چهارم آبان امسال در پی ناآرامی ایجادشده توسط اغتشاشگران در پایتخت، پاسدار 31ساله‌ای به نام امیر کمندی از ناحیه سر و گردن توسط آشوبگران به‌شدت مصدوم شده و در ادامه به شهادت رسید. موضوع شهادت او ساعت 21 و 30 دقیقه همان شب به بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران گزارش شد. با هماهنگی قضایی پیکر این شهید به پزشکی‌قانونی منتقل شد. 
قاضی ساسان غلامی، بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران دراین‌باره گفت: بررسی‌های اولیه نشان داد که این پاسدار براثر اصابت نارنجک شهید شده  است. پرونده‌ای دراین‌باره تشکیل شده و تحقیقات برای شناسایی ضارب این شهید ادامه دارد.

شلیک مستقیم اغتشاشگران به شهید نظری
شامگاه چهارشنبه یکی از پاسدا‌ران سپاه ملایر در استان همدان به نام شهید سروان علی نظری حین تعقیب عده‌ای از لیدرهای اغتشاشات در این شهرستان به ضرب گلوله مستقیم این افراد به شهادت رسید. سروان علی نظری متولد سال 1365 بود و از وی یک فرزند دختر به یادگار مانده است.
محمد رحیمی، دادستان ملایر دراین‌باره‌ گفت: در جریان اغتشاشات شامگاه چهارشنبه، نیروی‌های امنیتی به خودرویی مشکوک شده و دستور ایست به راننده می‌دهند اما سرنشینان بی‌توجه به دستور متواری می‌شوند. در تعقیب و گریز، خودرو برای لحظاتی با شلیک ماموران انتظامی متوقف می‌شود. در همین حین یکی از نیروهای اطلاعات سپاه به خودرو نزدیک می‌شود اما  پس از باز کردن در، با شلیک مستقیم یکی از اغتشاشگران به‌شدت مجروح می‌شود. متاسفانه این پاسدار به نام علی نظری پس از انتقال به بیمارستان، به دلیل شدت جراحات به درجه رفیع شهادت نائل شد.
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر هم از دستگیری شش نفر از عوامل به‌شهادت‌رساندن سروان پاسدار علی نظری خبر داد.

ترور 2 بسیجی در آمل
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران هم دیروز اعلام کرد: شامگاه پنجشنبه در یک عملیات تروریستی در شهر آمل دو نفر از نیروهای بسیج مردمی به شهادت رسیدند. هادی‌چاکسری و علی فاضلی، دو شهید حادثه تروریستی آمل بودند که خارج از تجمع و داخل یک کوچه، با اسلحه کمری و از پشت مجروح و سپس شهید شدند.

حمله به جوان بسیجی
در جریان ناآرامی‌های چهارشنبه شب، آرمان علی‌وردی از نیروهای بسیج به درجه رفیع شهادت نائل آمد. شهید علی‌وردی در ناآرامی‌های چهارشنبه شب در اکباتان با جراحت شدید ناشی از حمله اغتشاشگران مجروح و به بیمارستان منتقل شد و سپس به شهادت رسید. شهید علی‌وردی ۲۱ ساله و عضو یگان امام رضا(ع) سپاه محمد رسوال‌ا...(ص) تهران بزرگ بود.