معجزه برای سردار

کی‌روش ملی‌پوشان را به خط کرد

معجزه برای سردار

زمان کمی باقی مانده تا روزی که ایران اولین بازی خود را در جام‌جهانی، مقابل انگلیس آغاز کند. از امروز تنها 15 روز دیگر.

از دیروز، تیم ملی پنجمین مرحله از اردوی آماده‌سازی‌اش را آغاز کرد. 16 بازیکن در اردو حاضر بودند ولی ابوالفضل‌جلالی، بازیکن استقلال به دلیل کسالت با بقیه تمرین نکرد. ملی‌پوشان علاوه‌بر کارهای ریکاوری، کار بدنی و همین‌طور تاکتیکی کردند. کی‌روش تلاش کرد بازهم از رویاهای بزرگ و این‌که از ستاره‌های بزرگ دنیا هیچ‌چیزی کمتر ندارند، برای بازیکنان بگوید. 

علیرضا بیرانوند، سید حسین حسینی، محمدرضا اخباری، پیام نیازمند، سامان فلاح، مرتضی پورعلی‌گنجی، روزبه‌چشمی، ابوالفضل جلالی، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، میلاد سرلک، وحید امیری، مهدی ترابی، امید ابراهیمی، رامین رضاییان و امید نورافکن بازیکنانی بودند که دیروز در پک حضور داشتند. 

معجزه برای سردار

خبر خوب دیروز تیم ملی این بود که وضعیت سردار آزمون بهتر از قبل شده. مایکل موریرا، فیزیوتراپ و مربی بدنساز تیم در این مدت کلا همراه سردار بود؛ از آلمان تا قطر. او دیروز در تمرین تیم ملی آفتابی شد تا مشخص شود ماموریتش فعلا با سردار به پایان رسیده است. در همین حال نشریه کیکر هم درباره آخرین وضعیت سردار نوشت: «پس از تمرینات اختصاصی فیزیوتراپی سردار آزمون در قطر، این بازیکن به مرز آمادگی رسیده و در کمال شگفتی، مشکلی برای حضور در دیدار چهارشنبه این تیم برابر کلن ندارد!»

سردار  هنگام گرم‌کردن برای ورود به بازی مقابل پورتو، دچار پارگی فیبر ساق پا شد و لورکوزن، دوری او را بین شش تا هشت هفته تخمین زد. حالا اما همه‌چیز عوض شده و طبق آنچه کیکر نوشته، آزمون برای حضور در جام‌جهانی مشکلی ندارد. 

دیروز همچنین مشخص شد محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع تیم ملی برخلاف شایعات، مصدومیتی ندارد و همراه با دیگر تمرین می‌کند. شجاع خلیل‌زاده هم وضعیت بهتری دارد و می‌تواند بدون مشکل با دیگران تمرین کند. 

خط‌خورده‌ها

کارلوس کی‌روش در دور جدید تمرینات تیم ملی تصمیم گرفت به دلیل ترافیک در بعضی خطوط، روی نام چند بازیکن خط‌قرمز بکشد. آرمین سهرابیان و محمد خدابنده‌لو دو بازیکن گل‌گهر هستند که خط خورده‌اند. البته از گوش و کنار شنیده می‌شود امیر قلعه‌نویی علت حذف آنها را مشکلات کی‌روش با خودش خوانده است! علاوه‌بر این دو؛ محمد محبی، مهدی مهدی‌پور و صالح حردانی سه بازیکن استقلال هم در فهرست کی‌روش جایی ندارند و در تماس با مسئولان تیم ملی فهمیده‌اند نباید به پک بروند. 

خط خوردن آنها این شائبه را قویا به وجود آورده که در فهرست جام‌جهانی حضور ندارند و باید از تلویزیون مسابقات را  تماشا کنند. 

تحویل بلیت‌های جام‌جهانی به خریداران

در فاصله دو هفته تا آغاز جام‌جهانی، توزیع بلیت‌های این رقابت‌ها از دیروز در مرکز ملی فوتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شد. داوود‌پرهیزکاری، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال درباره توزیع بلیت‌، در یک گفت‌وگوی تلویزیونی گفت: توزیع بلیت‌ جام‌جهانی برای هوادارانی که اقدام به تهیه آن کرده‌اند، از شنبه در تهران و از دوشنبه در شهرهای دیگر توسط هیات‌های استانی آغاز می‌شود، براساس زمان‌بندی و پیامکی که ارسال می‌شود، هوادارانی که بلیت خریده‌اند، می‌توانند به مراکز توزیع مراجعه کنند.پرهیزکاری درباره پاسخ به این سؤال که برخی تبلیغات درباره پروازهای یک‌روزه از کیش همراه با ارائه بلیت مسابقات، مطرح شده، گفت: بلیت‌ها کاملا در اختیار فدراسیون است و فدراسیون آن را مستقیم به افراد واگذار کرده است. فروش بلیت به پایان رسیده و در حال حاضر دسته‌بندی شده و تحویل خریداران می‌شود تا کارهای مربوط به اقامت‌شان را انجام دهند.