حاشیه‌های سرخ میان هیاهوی جام‌جهانی

پرسپولیس بازیکن خود را با جریمه تعلیقی روبه‌رو کرد

حاشیه‌های سرخ میان هیاهوی جام‌جهانی

پرسپولیس روزهایی مملو از حاشیه را پشت سر می‌گذارد، آن هم در حالی که باید تمام هم و غم خود را روی دربی پیش رو بگذارد؛ دیداری که روز 29آذر برگزار خواهد شد.

در روزهای اخیر هیچ تیمی به اندازه پرسپولیس خبرساز نبوده، آن هم میان هیاهوی جام‌جهانی، البته همین جام‌جهانی به کمتر دیده شدن اوضاع این روزهای پرسپولیس کمک شایانی می‌کند. جدیدترین خبر از اردوی سرخ‌ها جریمه تعلیقی کمال کامیابی‌نیاست. او چند روز پیش هم از حضور در تمرینات منع شد اما اکنون می‌تواند به صورت مشروط در تمرینات شرکت داشته باشد. حکم کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس این است که این بازیکن فعلا با کسر تعلیقی مواجه شده و در صورت تکرار اقدامات هفته گذشته، جریمه او اجرا خواهد شد. او در اعتراض به مسائل مالی همراه چند نفر دیگر اعتصاب کرد و به تمرینات نرفت. 

دلخوری شدید کمال
کمال کامیابی‌نیا به‌شدت دلخور است. او به دلیل معوقات مالی، همراه چند بازیکن دیگر از حضور در تمرینات سر باز زد اما اکنون بیشتر از هر بازیکن دیگری با جریمه و واکنش باشگاه روبه‌رو شده است. البته حکم امید عالیشاه از سوی باشگاه هنوز اعلام نشده و به نظر می‌رسد با جریمه مشابه کمال روبه‌رو شود. کامیابی‌نیا در حالی به تمرینات پرسپولیس برگشته که بسیار ناراحت و عصبانی است و حتی به اطرافیانش گفته جدایی او در پایان این فصل قطعی شده است. البته نمی‌دانیم جریمه تعلیقی کمال کامیابی‌نیا از سوی این بازیکن با اعتراض رسمی روبه‌رو شده یا خیر. 

 امید در انتظار جریمه
امید عالیشاه نیز شرایط مشابه کامیابی‌نیا را دارد، البته با این تفاوت که فعلا از جریمه او خبری نیست. مشخص نیست چرا تا این لحظه حکم این بازیکن از سوی کمیته انضباطی اعلام نشده اما گفته می‌شود گرفتن استعلام‌های لازم درباره مسائل مختلف کمی زمان می‌برد و به همین دلیل حکم او دیرتر از حکم کمال اعلام خواهد شد. کمال که در تمرینات ناراحتی خود را نشان داده و گفته در پایان فصل، هیچ راهی جز جدایی برای خود تصور نمی‌کند، اما عالیشاه به اندازه کمال ناراحت به نظر نمی‌رسد، هر چند او هم ممکن است حامل خبرهای جدیدی باشد. باشگاه پرسپولیس، کمال کامیا‌بی‌‌نیا و امید عالیشاه را روز سه‌‌شنبه هفته قبل (یکم آذرماه) به کمیته انضباطی باشگاه فراخواند و سپس این دو بازیکن را از حضور در تمرینات منع کرد. کمال با ناراحتی این مسأله را پذیرفت اما عالیشاه هیچ واکنشی نداشت. پس از این اتفاق، عالیشاه و کامیا‌بی‌‌نیا با وساطت یحیی گل‌محمدی از روز پنجشنبه به تمرینات سرخپوشان بازگشتند. به هر حال اوضاع در باشگاه پرسپولیس فعلا آرام نیست. دردسرهای مربوط به معوقات مالی میان هیاهوی جام‌جهانی کمتر سروصدا کرد اما مسلما اگر خارج از این زمان رخ می‌داد حاشیه‌های این تیم را بیشتر و فشار زیادتری را روی گل‌محمدی می‌آورد.