ناکامی ربایندگان 2 برادر در اخاذی یک میلیون دلاری

نظمیه

ناکامی ربایندگان 2 برادر در اخاذی یک میلیون دلاری

چهارمرد که دو برادر را در مسیر مدرسه در مشهد ربوده و در تلاش برای اخاذی یک میلیون دلاری از خانواده آنها بودند، ناکام ماندند.

 به گزارش جام‌جم‌، خانواده تبعه افغانستان چند روز پیش با حضور درپلیس آگاهی مشهد در خراسان رضوی شکایت کردند که دو پسر خانواده که 6 و 9 ساله هستند در مسیر مدرسه از سوی افرادی ربوده شده‌اند. آدمرباها در تماس تلفنی با آنها در برابر آزادی این دو برادر خردسال یک میلیون دلار پول خواسته بودند.

در جریان تحقیقات پلیسی جست‌و‌جو‌ها برای یافتن آدمرباهای فراری و نجات گروگان‌ها ادامه داشت تا این‌که سرانجام مخفیگاه آنها در حاشیه شهر مشهد به دست آمد. ماموران با هماهنگی قضایی به آنجا اعزام شدند و توانستند با محاصره محل وارد مخفیگاه متهمان شوند و چهارآدمربا بازداشت شدند. دو گروگان خردسال نیز نجات یافتند. به این ترتیب متهمان در اقدام برای این اخاذی ناکام ماندند. 

سرتیپ محمد‌کاظم تقوی، فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی در این باره گفت‌: متهمان بازداشت شده برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شدند که اعتراف کردند هدف‌شان از ربودن این دو برادر خردسال اخاذی از خانواده آنها بود که ناکام ماندند. دیروز دو کودک نجات یافته تحویل خانواده‌شان شدند و به خانه بازگشتند. متهمان در بازداشت به سر می‌برند و تحقیقات از آنها ادامه دارد تا مشخص شود مرتکب جرایم مشابه دیگری شده‌اند یا نه.