عمل لاغری، جان زن جوان را گرفت

اتفاقیه

عمل لاغری، جان زن جوان را گرفت

زن جوان فکر نمی‌کرد وقتی برای عمل لاغری به کلینیک پزشکی می‌رود دیگر بازگشتی برای او در زندگی نیست.

به گزارش خبرنگار جام‌جم، دو روز پیش خانواده‌ای با حضور در شعبه دوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران از مسئولان یک کلینیک لاغری به‌دلیل قصور منجر به فوت همسر خانواده شکایت کردند.

 با دستوربازپرس محمد وهابی، تحقیقات پلیسی آغاز شد و شاکی که همسرش را از دست داده بود در تحقیقات گفت: همسرم دچار اضافه وزن شدید شده بود و رژیم غذایی، درمان دارویی و ورزش هم برای کاهش وزنش فایده‌ای نداشت. نزد چند پزشک رفتیم که همه گفتند باید برای لاغری عمل لیپو ساکشن انجام دهد در غیر این صورت ممکن است براثر سکته قلبی جانش را از دست بدهد.

به‌دنبال یک کلینیک لاغری بودیم که در اینستاگرام با یک مرکز معتبر در شمال تهران آشنا شدیم. مسئولان آنجا می‌گفتند این عمل صد‌درصد با موفقیت انجام می‌شود و همسرم به وزن ایده‌آل خود می‌رسد و سلامتی و جان او را در این عمل تضمین می‌کنند.  وی ادامه داد: به کلینیک رفته چند بار مشاوره گرفتیم و بعد از انجام آزمایش‌های لازم قرار شد همسرم عمل لاغری انجام دهد.

چند روز پیش در آنجا بستری شد. قرار بود عمل او دو ساعته انجام شود اما چهارساعت طول کشید. از مسئولان و پرستاران هر چه پرس‌وجو کردم پاسخ درستی نمی‌دادند تا این‌که آمدند و گفتند او زیر عمل جراحی حالش بد شده و فوت کرده است. با شنیدن خبر مرگ همسرم شوکه شدم و دنیا بر سرم آوار شد. از پزشک و کادر درمان کلینیک شکایت دارم چون اطمینان داده بودند مشکلی برای همسرم رخ نمی‌دهد اما این‌گونه نبود و او فوت کرد.

 با توجه به گفته‌های وی، ماموران از مرد پزشک و کادر درمانی کلینیک که در زمان عمل با او بودند، تحقیق کردند که همه گفتند تلاش خود را برای نجات او انجام دادند اما موثر نبود و فوت شد.

با توجه به این که پرونده از مصادیق جرایم پزشکی بود با دستور قضایی پرونده به دادسرای جرایم پزشکی ارسال شد تا تحقیقات تکمیلی برای مشخص شدن مقصران حادثه مرگ زن جوان ادامه یابد.