کشف ۲۵۰۰سلاح جنگی در مرزهای کشور

کشف ۲۵۰۰سلاح جنگی در مرزهای کشور

فرمانده مرزبانی فراجا از کشف بالغ بر ۲۵۰۰سلاح جنگی و ۲۴۷‌هزار فشنگ جنگی در مرزهای کشور از ابتدای امسال تا پایان آذرماه خبر داد.

سردار احمدعلی گودرزی در جریان بازدید از یگان‌های مرزی شهرستان دهلران با اشاره به اقدامات مرزبانان در کنترل و مراقبت از مرزهای کشورمان بیان کرد: مرزبانان انتظامی کشور طی ۹ماه گذشته بالغ بر ۲۵۰۰‌سلاح جنگی و ۲۴۷‌هزار فشنگ جنگی در مرزهای کشور از قاچاقچیان سلاح کشف کردند که از این رقم ۲۰۰‌قبضه سلاح جنگی و 3000فشنگ جنگی به همراه دستگیری ۲۰ نفر از قاچاقچیان مربوط به حوزه مرزی دهلران است.
براساس اعلام سایت پلیس، فرمانده مرزبانی فراجا به همکاری متقابل با مرزبانی کشور عراق در انسداد مرزها اشاره کرد و گفت: با رایزنی‌های دیپلماسی با کشور عراق، دو لشکر از ارتش و مرزبانی آن کشور در نوار مرزی غرب کشور، در محدوده اقلیم کردستان عراق شامل آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه مستقر و خلأهای مرزی دو کشور تحت پوشش امنیتی قرار خواهد گرفت.
وی در بازدید از طرح مکنا که به خوشایند‌سازی یگان‌های خدمتی مرزبانان مشهور است، افزود: در اجرای این طرح خوشایندسازی یگان‌های مرزی، ۳۰‌پاسگاه مرزی در استان ایلام خوشایندسازی شده است؛ خوشایندسازی با رضایت از زندگی‌کاری و نگرش افراد نسبت به محیط خدمت خود ارتباط تنگاتنگی دارد.