درویش: مشکل لوکادیا نه مالی بود و نه ورزشی

درویش: مشکل لوکادیا نه مالی بود و نه ورزشی

درویش، مدیرعامل پرسپولیس روز گذشته در نشستی خبری در خصوص موضوعات مهم این باشگاه صحبت کرد که در ادامه مهمترین آنها را می‌خوانیم:

در ابتدای حضور خود در باشگاه، یک گروه اقتصادی شکل دادم که در عرصه اقتصاد، تجربه زیادی داشتند. بورس الزاماتی دارد که باید در هیات مدیره، حدود ۳نفر اعضای اقتصادی حضور داشته باشند. این مساله الزامی است. چند طرح اقتصادی در کارگروه آمده که باید به هیات مدیره برود. رکود اقتصادی، شاید باعث محدودیت شد اما دنبال طرح‌های رویایی نیستیم و سعی می‌کنیم طرح‌ها، عملیاتی باشند.

اگر از برخی مشکلات آگاه بودم، شاید به باشگاه نمی‌آمدم اما همکاران کمک کردند تا بتوانیم مشکلات را برطرف کنیم. از گذشته نزدیک به ۱۲۰میلیارد تومان و حدود ۹۰۰هزار دلار بدهی خارجی داشتیم که پرداخت کردیم.

ما دو هفته یک بار  با وزیر ورزش جلسه‌ای داریم تا موانع برطرف شود و تقریبا اکثر مشکلات برطرف شده است و امیدوارم بتوانیم در آسیا حضور مجدد داشته باشیم. 

۳میلیون و ۴۰۰هزار دلار طلب ما از AFC است. جلساتی هم در این زمینه برگزار شد تا بتوانیم پول خود را دریافت کنیم. 

در مورد لوکادیا، بحث‌های زیادی وجود دارد. بحث نه مالی و نه ورزشی بود و مسائل دیگری مطرح بود. او به دلیل مشکلات خانوادگی، درخواست خروج ۴۸ساعته ضروری داده بود. با این ۴۸ساعت موافقت شد و خودش و وکیلش هم گفته بودند به تیم محلق می‌شوند اما عکس آن عمل کردند. 

ما برای نقل و انتقالات نیم‌فصل با آقای گل‌محمدی صحبت کردیم. هنوز بازیکن خاصی مطرح نشده و کادر فنی در حال بررسی است.