هیچ سایت هسته‌ای اعلام‌نشده‌ای در ایران وجود ندارد

هیچ سایت هسته‌ای اعلام‌نشده‌ای در ایران وجود ندارد

محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: موضوع مهمی که وجود دارد، این است که با همین مواضعی که مرتب تغییر می‌دهند مانند این‌که سخنگوی اتحادیه اروپا می‌گوید برجام نمرده است و مذاکرات ادامه دارد، مشهود است که چه اندازه در فضاسازی علیه جمهوری اسلامی صداقت دارند.

 رئیس سازمان انرژی اتمی تاکید کرد: موضوعی که در دستور کار ما بوده است رفع ابهامات و پاسخگویی به آنها بوده است. اتهاماتی که عناصر ضد‌انقلاب طی سال‌ها آن را عنوان و مطرح می‌کنند، توسط آژانس بررسی و تمام مراحل آن طی شده است و حاصل تمام مذاکرات صورت گرفته ظرف 20 سال، سند برجام شده است.
وی ادامه داد:  آنها از سند برجام خارج شدند و قصد بازگشت به آن را دارند و باز اتهامات را کنار سند برجام قرار دادند در حالی‌که این دو موضوع نیست بلکه یک موضوع است.
رئیس سازمان انرژی اتمی افزود: به‌صراحت اعلام می‌کنیم طبق اعلام خود آژانس، هیچ فعالیت یا سایت هسته‌ای اعلام‌نشده‌ای در جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد و تعاملات ما برقرار است و آقای گروسی برای حضور در ایران اعلام آمادگی کردند و تعاملات ما با آژانس برقرار است و رئیس آژانس برای حضور در ایران اعلام آمادگی کرده و به محض نهایی شدن برنامه، حتما انجام خواهد شد.