امیر صباحی‌فرد: با کسانی که ایران را تهدید کنند، مماشات نمی‌کنیم

امیر صباحی‌فرد: با کسانی که ایران را تهدید کنند، مماشات نمی‌کنیم

فرمانده پدافند هوایی ارتش گفت: نیروهای مسلح ما با کسانی که ایران را تهدید کنند، مماشات ندارد و همان‌طور که 44 سال مقاوم در برابر دشمنان ایستاده‌ایم، بر عهدو پیمان خود هستیم و استوارتر از قبل به پیش خواهیم رفت.

امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در منطقه پدافند هوایی غرب، از سایت میلاجرد، سایت سوم موشکی و گروه پدافند هوایی شهید جهان‌تاش خنداب بازدید کرد و توان عملیاتی سامانه‌های پدافندی این منطقه پدافندی را مورد ارزیابی قرار داد.  
وی گفت: هیچ افتخاری بالاتر از شهادت و ایثار جان خود برای وطن وجود ندارد؛ به روحیه شهادت‌طلبی خود افتخار می‌کنیم. مردم ولایتمدار ایران اسلامی بدانند سربازان آنان در جبهه‌های مختلف مشغول فعالیت مستمر و شبانه‌روزی هستند و چشمان همیشه بیدار پدافند با تلاش مداوم و بی‌وقفه خود از حریم آسمان میهن دفاع می‌کند.  امیر سرتیپ صباحی‌فرد با اشاره به نقش مهم و حساس این منطقه پدافندی در صیانت از آسمان و امنیت کشور افزود: کارنامه موفق و درخشان منطقه پدافند هوایی غرب در دوران جنگ تحمیلی و تقدیم شهدای سرافراز سوباشی که از زبده‌ترین کارکنان پدافند هوایی بودند، سند افتخاری برای نیروی قدرتمند پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.