بدون تیتر

بدون تیتر

 سیدجواد ساداتی‌نژاد وزیر جهادکشاورزی گفت: رهبر معظم انقلاب به تهیه آمار و اطلاعات دقیق در بخش کشاورزی، افزایش بهره‌وری، اهتمام به حضور بخش خصوصی و استفاده از ظرفیت‌های بومی تاکید کردند.

 محمود دودانگه نایب‌رئیس شورای رقابت از ادامه فعالیت سامانه یکپارچه فروش خودرو خبر داد و گفت: در دوران گذار از وضعیت فعلی نیاز است سامانه‌ای برای عرضه محصولات تولیدی خودروسازان وجود داشته‌باشد. این سامانه در چارچوب تصمیم شورای رقابت، سامانه فروش یکپارچه خودرو پیش‌بینی شده‌ اما به معنای تایید قرعه‌کشی نیست؛ این سامانه صرفا ابزاری است که خودروهای تولیدی به مصرف‌کننده واقعی عرضه شود.

 امیر خوراکیان، سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی از پیشرفت ۵۷ درصدی شبکه ملی اطلاعات براساس شاخص‌های مورد ارزیابی خبر داد.

 سیدمجتبی خیام نکویی، معاون وزیر جهادکشاورزی گفت: با اجرای الگوی کشت تا ۹۰ درصد در ۱۵ محصول اساسی خودکفا خواهیم‌شد.

 علی رسولیان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان این‌که مصرف آب صنایع در کشور حدود ۲ درصد است، از صادرات ۲۴ میلیون دلاری کنسرسیوم‌های صادراتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در سال جاری خبر داد.

 تجزیه و تحلیل قیمت بیت‌کوین نشان می‌دهد یک روند نزولی از ابتدای جلسه معاملاتی امروز در جریان بوده و پس از رسیدن به بالاترین سطح در ۲۳هزار و۴۶۰ دلار، بیت‌کوین به‌طور مداوم در حال کاهش بوده‌است و در حال حاضر در سطح ۲۲هزاردلار معامله می‌شود. رمزارز محبوب در ۲۴ساعت گذشته بیش از 2.35درصد ارزش خود را از دست داده‌است.

 قیمت نفت پس از کاهش 8درصدی در هفته گذشته و سقوط به پایین‌ترین رکورد سه هفته که تحت تاثیر نگرانی‌ها نسبت به کندی رشد اقتصادی در اقتصادهای بزرگ و متاثر شدن تقاضا برای سوخت روی داد، معاملات روز دوشنبه را با افزایش آغاز کرد.

 سازمان امنیت سایبری ملی ایتالیا با اعلام این که هزاران سیستم رایانه در معرض حمله باج‌افزاری جهانی در سرورهای ESXi شرکت وی‌ام‌ویر (VMware) قرار دارند، از سازمان‌ها خواست برای حفاظت از سیستم‌هایشان، اقدام کنند.