آغوش رادیو برای مستندسازان جوان باز است

آغوش رادیو برای مستندسازان جوان باز است

رئیس سازمان صداوسیما گفت: با توجه به استقبال از نخستین دوره برگزاری جشنواره رادیویی پژواک، به نظر می‌رسد مستند رادیویی هم به لحاظ کمی و هم به لحاظ کیفی، قابلیت گسترش حتی در گستره جغرافیایی را نیز خواهد داشت.

پیمان جبلی، رئیس سازمان صداوسیما، ضمن اعلام نظر درباره کیفیت برگزاری اولین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک، در رابطه با جزئیات برگزاری نخستین دوره از این جشنواره مستند رادیویی گفت: جشنواره پژواک که اولین دوره آن در سال گذشته برگزار شد، امیدوارکننده بود و برای ما از این جهت جای امیدواری داشت که هم همکاران‌مان در درون سازمان صداوسیما و هم فعالان مستندسازی بیرون از سازمان از این گونه تولیدات مستند رادیویی استقبال کردند. علاوه بر اینها مخاطبان رادیو نیز استقبال خوبی از مستندهای رادیویی دارند. رئیس سازمان صداوسیما افزود: با توجه به استقبال از نخستین دوره برگزاری جشنواره رادیویی پژواک، به نظر می‌رسد مستند رادیویی هم به لحاظ کمی و هم به لحاظ کیفی، قابلیت گسترش حتی در گستره جغرافیایی را نیز خواهد داشت. 
جبلی ضمن بیان پیشنهاداتی به مستندسازان جوان بیان کرد: آغوش رادیو برای استفاده از این استعدادها و ظرفیت‌های جدید و همچنین پخش کارها و آثار فاخری که مستندسازان به‌ویژه مستندسازان جوان رادیویی می‌سازند، باز است.