جنجال محرومیت جواد نکونام

جنجال محرومیت جواد نکونام

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شب گذشته جواد نکونام را یک جلسه از همراهی این تیم محروم و ۱۰۰میلیون تومان جریمه کرد. این اتفاق در شرایطی رخ داد که فولادی‌ها پیش از صدور این رای، از دفاعیه خود در کمیته انضباطی گفته و مطمئن بودند سرمربی این تیم محروم نخواهد شد اما شب گذشته اعلام شد نکونام یک جلسه محروم شده، اما ماجرای این محرومیت چیست؟

ظاهرا بعد از تماس تلفنی گل‌محمدی با نکونام و توافق فولاد و پرسپولیس برای عدم شکایت از یکدیگر، مدیران فولاد با این تصور که پرونده بسته شده و نیازی به دفاعیه نیست پرونده را مختومه تصور کردند اما از آنجا که رفعتی، ناظر مسابقه به صورت جداگانه در گزارش خود نکاتی را علیه نکونام نوشته بود در جلسه کمیته انضباطی با استناد به همین گزارش و عدم ارسال دفاعیه فولاد، با اکثریت رای به محرومیت سرمربی فولاد داده شد.نکونام که از محرومیت خود متعجب شده بود، از مسئولان باشگاه درخواست کرد تا موضوع را پیگیری کنند. ظاهرا قرار شده این باشگاه خوزستانی درخواست اعاده دادرسی کند. در این صورت احتمال دارد یک جلسه محرومیت قطعی او به یک جلسه محرومیت تعلیقی تبدیل شود. 
در اینصورت اگر دوباره رفتار نکونام تکرار شود، محرومیتش قطعی خواهد بود. البته باشگاه فولاد قصد داشت تا از رفعتی ناظر مسابقه هم شکایت کند. او بعد از چند روز برگه دیگری به گزارش بازی خود اضافه کرد که از نظر قانونی می‌تواند جای سوال و ابهام داشته باشد. فولادی‌ها اما از او هم شکایت نکردند!