نصرا... : نشانه‌های پایان رژیم صهیونیستی آشکار شده است

نصرا... : نشانه‌های پایان رژیم صهیونیستی آشکار شده است

دبیر کل حزب ا... لبنان در سخنرانی به مناسبت روز جانباز تاکید کرد که همه شواهد حاکی از این است که رژیم صهیونیستی به پایان خود نزدیک شده است.

به گزارش شبکه خبری المیادین، سید حسن نصرا... به مسأله فلسطین پرداخت و تأکید کرد: همه امت اسلامی باید در مقابله با رژیم صهیونیستی از ملت فلسطین حمایت کنند. همه اتفاق‌هایی هم که اخیرا رخ داده، نشانه‌هایی از پایان رژیم صهیونیستی است. تمام تصمیماتی که این رژیم اتخاذ می‌کند، فقط بر عزم، ایمان و پایمردی ملت فلسطین برای انجام عملیات [استشهادی] علیه اسرائیل می‌افزاید.وی با بیان این‌که ما اسرای خود را در زندان‌ها به حال خود رها نخواهیم کرد، ادامه داد: به اسرای فلسطینی و خانواده‌های آنان و ملت عزیز فلسطین  می‌گویم ما در لبنان، درد و رنج شما را درک می‌کنیم. هزاران نفر وارد زندان شدند و نسل جدید باید با زندانیان در بند زندان‌های صهیونیست، آشنا باشد.

نصرا... با اشاره به این‌که تصمیم احمقانه رژیم صهیونیستی برای اعدام مجریان عملیات‌های استشهادی، فقط باعث ثابت قدمی نیروهای مقاومت خواهد شد، خاطر نشان کرد: درد و رنج مردم فلسطین در کرانه باختری، قدس، حواره، نابلس و قدس شرقی را درک می‌کنیم. رخدادهای حواره و مشکلات ملت فلسطین در کرانه، واقعیت شهرک‌نشینان اسرائیلی را برملا کرد.

دبیر کل حزب ا... با تأکید بر این‌که رژیم غاصب صهیونیستی در پی پیشروی در مرزهای زمینی است، بیان کرد: معادله مقاومت، امروز از مرزها، خاک و دریای ما حمایت می‌کند. این در حالی است که فقط جمهوری اسلامی ایران و سوریه از نیروی بازدارنده در برابر اسرائیل حمایت کردند.وی با اشاره به این‌که حزب ا... تأکید کرده که اگر لبنان از استخراج نفت منع شود، رژیم صهیونیستی هم نخواهد توانست استخراج کند، عنوان کرد: از یک وجب خاک یا یک قطره آب لبنان عقب‌ نخواهیم نشست. اگر برای استخراج گاز و نفت، تعللی صورت گیرد، تبعات آن دامن دشمن اسرائیلی را خواهد گرفت.نصرا... با تأکید بر این‌که توافق مرزهای دریایی به معنای عادی‌سازی روابط با رژیم غاصب صهیونیستی نیست، تصریح کرد: هرگز به‌دنبال چیزی به نام جلب رضایت آمریکا نبوده‌ایم. لذا اگر در هر موضعگیری یا اقدامی که انجام می‌دهیم، احساس کنیم که آمریکا از آن رضایت دارد، به‌درستی تصمیم خود شک خواهیم کرد. به هر حال، ترسیم مرزهای دریایی یک دستاورد تاریخی و مهم است.