بخشش قاتل محیط‌بان

کوتاه از حوادث

بخشش قاتل محیط‌بان

خانواده ‌محیط‌بان کرمانشاهی قاتل فرزند خود را بخشیدند.

به گزارش ایرنا‌، شامگاه چهاردهم مرداد سال99 در منطقه‌ حفاظت‌ شده بیستون کرمانشاه محیط‌بانان مطلع شدند که شکارچی‌های غیر‌مجاز در منطقه حضور دارند. محیط‌بان برومند نجفی همراه سه محیط‌بان و مدیر حراست اداره کل به آنجا اعزام شدند. پراید حامل ۶مظنون به شکار غیرمجاز در حال خروج از منطقه بودند که تیراندازی به سمت خودرو باعث مرگ یکی از سرنشینان خودرو شد. محیطبان برومند نجفی در این ماجرا به دلیل تیراندازی که باعث مرگ آن مرد شده بود بازداشت و بعد از محاکمه به قصاص محکوم شد. با تلاش سازمان حفاظت محیط‌زیست اجرای حکم متوقف ‌و دوباره دادگاه او را محاکمه کرد‌. بیست و دوم مرداد امسال بعد ازپایان این محاکمه دوباره راهی ‌زندان ‌بود که پدر مقتول او را هدف شلیک گلوله قرار داد و به قتل رساند. بعد از آن متهم بازداشت و محاکمه شد‌. این در حالی بود که قاتل او سرانجام در ایام شعبانیه از سوی خانواده مرد محیط‌بان بخشیده شد.  

مرگ زن جوان با تزریق خون  
زن جوان به دلیل تزریق اشتباهی خون فوت شد‌.
به گزارش خبرنگار جام‌جم‌، ظهر 16اسفند امسال ماموران کلانتری سنایی‌ با وحید ناصری، بازپرس کشیک قتل دادسرای‌ جنایی‌ تهران تماس گرفتند و او را در جریان مرگ زنی 34 ساله قرار دادند.‌ با تحقیقات اولیه پلیسی در‌باره مرگ او معلوم شد که وی برای عمل جراحی به یک کلینیک رفته بوده‌ که در آنجا به وی گروه خونی‌اشتباهی تزریق کرده‌اند و همین باعث شده حال او بدتر و در ادامه مرگ وی رقم بخورد‌. شوهر او بابت مرگ همسرش از پزشک معالج و تیم درمان شکایت کرد.

قتل مرد افغان با شلیک گلوله
مرد نگهبان افغان با شلیک گلوله در ساختمان نیمه‌کاره به قتل رسید.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، ساعت 30 دقیقه بامداد پنجشنبه هجدهم اسفند امسال یکی از ماموران کلانتری افسریه با محمدحسین زارعی، بازپرس کشیک‌قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و او را در جریان به‌قتل‌رسیدن مردی 57ساله که تبعه افغانستان بود قرار داد. معلوم شد او در ساختمان نیمه‌کاره هدف شلیک گلوله قرار گرفته و همکارش شاهد بوده که او در تحقیقات پلیسی گفت: دوستم نصیر قبلا از افسران دولت افغانستان بود اما با روی‌کارآمدن دولت طالبان دستور دستگیری او صادر شد. وی نمی‌خواست که دستگیر و مثل بقیه همکارانش اعدام شود بنابراین از شش ماه قبل از کابل گریخت و غیرقانونی به ایران آمد و در تهران در این ساختمان نیمه‌کاره مشغول به کار شد. آخرشب با هم بودیم. او نگهبان این ساختمان است. زنگ در زده شد و به محض این‌که در را باز کرد فردی ناشناس که مسلح بود دو تیر به او شلیک کرد. دیدم مرد مسلح سریع خود را به خودرویی که منتظرش بود رساند و با او رفت. دوستم را به بیمارستان رساندم اما فوت کرد. 

حمله مرگبار در خیابان
مرد جوان در جریان درگیری خیابانی به قتل رسید.
به گزارش جام‌جم ، ساعت3و 30 دقیقه بامداد هجدهم اسفند امسال وقوع قتل مردی 30 ساله از سوی ماموران کلانتری خلیج‌فارس به بازپرس کشیک‌قتل دادسرای جنایی تهران گزارش شد. با دستور قضایی تحقیقات آغاز و معلوم شد که او بر اثر ضربه‌های چاقو در اتوبان خلیج‌فارس زخمی شده و در بیمارستان فوت کرده است. در تحقیقات اولیه از حاضران در آنجا متوجه شدند او در درگیری خیابانی به قتل رسیده و سرنشینان خودرویی او را به بیمارستان رسانده و ناپدید شدند. 

قتل مادر و دختر بعد از سرقت 
داماد جوان همسر خود و مادر وی را با همدستی برادرانش به قتل رساند و طلاهای‌شان را به سرقت برد‌.
سرهنگ خدارحم فروغی، سرپرست فرماندهی انتظامی زاهدان استان سیستان و بلوچستان به ایرنا گفت‌: ساعت 22و18دقیقه پنجشنبه هجدهم اسفند امسال وقوع قتل خانوادگی در یکی از محله‌های زاهدان به پلیس گزارش شد‌. داماد 40 ساله به همراه برادرانش‌ همسر و مادر او را با انگیزه اختلاف خانوادگی با ضربه‌های چاقو به قتل رسانده و بعد از سرقت طلاهای‌شان با برادرانش متواری شد‌.