پیروزی‌های امروز به‌دلیل استقامت بی‌بدیل ملت ایران است

پیروزی‌های امروز به‌دلیل استقامت بی‌بدیل ملت ایران است

سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهدای عملیات بدر و خیبر که در حسینیه ثارا... ارومیه برگزار شد با تقدیر از ایستادگی مثال زدنی ملت ایران در مقابل دشمنان گفت: سالی که گذشت، سال ایستادگی مردم ایران در مقابل دشمنان بود و حضور مردم در صحنه، دشمن را مأیوس کرد.

وی  با اشاره به فشار بی‌سابقه و دشمنی‌های دامنه‌دار علیه ملت ایران افزود: این حجم از دشمنی و فشار در طول تاریخ بشر بی‌سابقه است و اگر فقط یکی از عملیات‌های متعدد دشمنان در طول این ۴۴ سال، علیه هر یک از کشورهای قدرتمند دنیا انجام می‌گرفت آن کشور و نظام را از هم می‌پاشید اما به‌دلیل ایمان و استقامت مردم و جانفشانی شهدا، امروز نام ایران برقله عزت جهان می‌درخشد.
سردار سلامی دلیل استقامت امت را تبعیت از پایداری امام و رهبری دانست و تصریح کرد: استقامت بی‌بدیل رهبر انقلاب در مقابل حجم سنگین دشمنی‌ها باعث شد تا فرماندهان و سربازان نیز مستحکم و با ایمان شوند و این ایمان و استقامت امام باعث استقامت 
امت شد.
فرمانده کل سپاه با یادآوری حضور دشمن شکن مردم در صحنه‌های مختلف تاکید کرد: دشمنان بدانند هرقدر فشارها و دشمنی‌ها بیشتر باشد، پاسخ ملت ایران قاطع‌تر و دشمن شکن‌تر خواهد بود و ملتی که ایمان به خدا دارد، از هیچ ابرقدرتی باک ندارد.