رصد اشاعه و ترویج فحشا و موارد سوءاخلاقی در فضای مجازی

رصد اشاعه و ترویج فحشا و موارد سوءاخلاقی در فضای مجازی

رئیس پلیس فتای فراجا از اجرای طرح عملیاتی پلیس فتا درخصوص برخورد با رفتارهای هنجارشکنانه در فضای‌مجازی براساس مطالبات مردمی و به‌خصوص کاربران فضای سایبر خبر داد.

سردار وحید مجید در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر اظهار کرد: در حوزه اقدامات پیش‌دستانه مقابله و برخورد با مصادیق رفتارهای هنجارشکنانه در فضای‌مجازی، با اشراف سایبری و اجرای طرح‌های عملیاتی مختلف هرگونه فعالیت مجرمانه پیرامون اشاعه و ترویج فحشا و موارد سوءاخلاقی رصد می‌شود و برخورد با مرتکبان و مجرمان در دستورکار پلیس فتا قرار دارد. 
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به مصادیق مجرمانه درخصوص اشاعه و ترویج فحشا در فضای‌مجازی نظیر ترغیب به بی‌حجابی، تن‌نمایی، مدلینگ مبتذل، لایوهای مستهجن غیراخلاقی، پیکرتراشی و... افزود: تاکنون با انجام 7643 رصد عام صورت‌گرفته تعداد 1927 مورد شناسایی انجام شده و بالغ بر 500 فقره اقدام قضایی و عملیاتی شامل تذکر، احضار، حذف و مسدودسازی صورت گرفته است. 
رئیس پلیس فتای فراجا تصریح کرد: براساس مطالبات مردمی و به‌خصوص کاربران فضای سایبر کارگروه‌های ویژه عملیاتی در پلیس فتا در حال رصد فضای‌مجازی بوده و در صورت مواجهه با هرگونه مصادیق رفتارهای هنجارشکنانه و غیراخلاقی شناسایی و برخورد با مرتکبان و مجرمان را در دستورکار خود قرار خواهند داد.