«دوراهی» جدید هیجان بیشتری دارد

«دوراهی» جدید هیجان بیشتری دارد

مجری برنامه رادیویی «دوراهی» درباره فصل جدید برنامه اعلام کرد: در فصل جدید مخاطبان را به شکل تخصصی‌تر با مشاغل گوناگون آشنا می‌کنیم ضمن این‌که این فصل هیجان بیشتری نسبت به فصل‌های قبل خواهد داشت.

او گفت: این فصل از مسابقه دو‌راهی با یک چالش بین شرکت‌کنندگان آغاز می‌شود. دوراهی یکی از برنامه‌های شبکه رادیویی صباست که در قالب یک مسابقه تلفنی، مخاطبان و شرکت‌کنندگان را با مهارت‌ها و شغل‌های مختلف آشنا می‌کند.
به گزارش ایسنا، مهدی پر، مجری برنامه درباره فصل جدید دوراهی گفت: این برنامه ابتدا با هدف آموزش و آشنایی شنوندگان با مهارت و شغل‌های مختلف راهی آنتن شد که با توجه به استقبال مخاطبان تا به امروز نزدیک به سه سال ادامه پیدا کرده است و برای حفظ مخاطبان و دوری از تکرار برنامه، نیاز به به‌روز شدن داشته و در این مدت چند‌‌بار این اتفاق افتاده و روال مسابقه با تغییرات جزئی و کلی تقدیم شنوندگان شده است.
او ادامه داد: دوراهی در این فصل به صورت تخصصی مخاطبان را با شغل‌های گوناگون آشنا می‌کند؛ البته معرفی شغل‌ها توسط خود صاحبان کسب و کار صورت می‌گیرد. برنامه دوراهی هر روز از شنبه تا چهارشنبه ساعت۱۰صبح به تهیه‌کنندگی رضا عزتی و با اجرای مهدی پر از رادیو صبا پخش می‌شود.