راز ناپدیدشدن مسافر 2تابعیتی

راز ناپدیدشدن مسافر 2تابعیتی

پرونده زن دو تابعیتی  که بعداز سفرش به ایران ناپدید شده بود ، با یافتن او در ژاپن مختومه شد.

به گزارش خبرنگار جام جم ،روزهای پایانی اسفند سال گذشته زن جوان که تبعه یکی از کشورهای آمریکای جنوبی بود همراه شوهر ایرانی‌اش به تهران آمده بعد ناپدید شد. خانواده  اش از او بی اطلاع بودند  تا اینکه یکی از اقوام آنها به کنسولگری رفت و  برای  یافتن زن جوان درخواست کمک کرد. بعداز آن  پرونده ای در شعبه نهم  بازپرسی دادسرای جنایی تهران تشکیل و تحقیقات دراین رابطه آغاز شد. 
​​​​​​​با گذشت سه ماه ازاین ماجرا شوهر او شناسایی شد و در تحقیقات گفت: همسرم زنده است و در خانه مان در شهر توکیو ژاپن زندگی  می کند. بیش از 10 سال قبل  در توکیوی  ژاپن مشغول کار و زندگی بودم که همان سالها با همسرم در آنجا آشنا شده و ازدواج کردیم. رابطه خوبی با هم داشتیم .چند ماه قبل   تصمیم  گرفتیم برای دیدار خانواده و اقوام به ایران سفر کنم. همسرم نیز در این سفر همراه من بود. مدتی در ایران بوده و دوباره به ژاپن بازگشتیم. من چند روز قبل برای انجام کاری به تهران آمدم که احضار شدم.
عظیم سهرابی ، بازپرس شعبه نهم دادسرای جنایی تهران   با تائید این خبر گفت : با توجه به گفته های این مرد جوان  موضوع بررسی  و معلوم شد که همسرش زنده است و در توکیوی ژاپن زندگی  می کند. بنابراین پرونده در دادسرا  مختومه شد.