مرد معلول؛ قربانی انتقام کور

مرد معلول؛ قربانی انتقام کور

مردی برای انتقام، معلول قطع نخاع را در آتش سوزاند.

سرهنگ سیدمحمد یوسفی، فرمانده انتظامی لارستان استان فارس به سایت پلیس گفت: ششم خرداد امسال، بر اثر آتش‌سوزی عمدی در خانه‌ای یک مرد ۳۲ ساله فوت شد. قربانی فردی دچار قطع نخاع و بدون توانایی حرکت بود‌. در بررسی‌های اولیه مشخص شد فردی که چند روز قبل با برادر مقتول درگیری داشته با ریختن بنزین اقدام به آتش‌زدن عمدی اتاق خواب مقتول کرده است‌. قاتل در کمتر از ۴۸ ساعت شناسایی و در مخفیگاهش بازداشت شد. قاتل ۲۷‌ساله با اعتراف به این قتل گفته بود، چون اختلافات شخصی با برادر مقتول داشته به قصد انتقام او را کشته است. 

بازداشت قاتل فراری در پاکدشت 
مردی که در پی اختلاف ملکی مرد دیگری را با شلیک گلوله کشته و فرزند او را زخمی کرده بود، بازداشت شد. 
سرهنگ افشین یاری، فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد استان همدان به سایت پلیس گفت: اردیبهشت امسال وقوع یک فقره اختلاف ملکی منجر به نزاع و قتل در یکی از روستاهای اسدآباد به پلیس گزارش شد. با توجه به این‌که نزاع در محل اراضی مورد منازعه رخ داده بود و طرفین نیز دارای نسبت خویشاوندی بودند، یکی از آنها دیگری را که پیرمردی ۶۳ ساله بود به همراه پسرش با سلاح گرم زخمی کرده و متواری شده بود. این مرد فوت شد اما پسر زخمی او نجات یافت. قاتل فراری تحت تعقیب بود که سرانجام رد او بعد از یک ماه در شهرستان پاکدشت به دست آمد و بازداشت شد و به تیراندازی مرگبار اعتراف کرد.

تصادف زنجیره‌ای 30 خودرو
تصادف زنجیره‌ای در محور قم - گرمسار منجر به مصدومیت 21 ‌نفرو مرگ راننده خودروی کامیون شد. 
به گزارش ایرنا، ساعت 12 و 32 دقیقه ظهر چهارشنبه تصادف زنجیره‌ای 30دستگاه خودرو در محور قم گرمسار سبب مصدومیت ۲۱نفر شد. مصدومان به بیمارستان منتقل شدند و نیروهای آتش‌نشانی به محض رسیدن به صحنه حادثه مشغول امداد‌رسانی، رها‌سازی مصدومان و اطفای حریق خودروها شدند. علت این حادثه توفان ناگهانی و ایجاد گردوخاک بوده که موجب کاهش دید مستقیم رانندگان شد‌. راننده یک تریلی هم کشته شد. 

پایان فرار قاتل 
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف یک فقره قتل عمد مسلحانه و دستگیری قاتل فراری در شهرستان راسک خبر داد.
سردار دوستعلی جلیلیان به ایرنا گفت‌: ۱۹شهریور سال گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل عمد مسلحانه در یکی از محلات راسک و متواری شدن قاتل تحقیقات پلیسی ادامه‌ داشت تا این‌که بعداز 9 ماه فرار رد قاتل به دست آمد و بازداشت شد. متهم انگیزه‌ قتل را اختلاف خانوادگی اعلام کرد. 

بازداشت کلاهبردار کاغذی 
مردی که‌ به بهانه صادرات کاغذ و خرید و فروش ارز ۱۱میلیارد و 255 میلیون تومان کلاهبرداری کرده بود، بازداشت شد. سردار ‌مهدی حاجیان، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه به ایرنا گفت‌: پس از اعلام شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر این‌که شخصی خود را تاجر معرفی کرده و به بهانه صادرات کاغذ، خرید و فروش ارز و مشارکت در بورس مبالغ زیادی از آنها ‌کلاهبرداری کرده و سپس متواری شده‌ است‌، تحقیقات کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری آغاز شد و با انجام کارهای اطلاعاتی دریافتند متهم تحت تعقیب چندی قبل به جرم کلاهبرداری توسط ماموران پلیس در یکی از شهرهای شمالی کشور دستگیر و زندانی شده است.‌ این مرد در جریان تحقیقات به کلاهبرداری ۱۱۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریالی از ۱۱ نفر به بهانه تجارت و صادرات کاغذ، خرید و فروش ارز و مشارکت در بورس اعتراف کرد.