شهادت یک مامور در شرق کشور

شهادت یک مامور در شرق کشور

یک مامور انتظامی در درگیری باقاچاقچیان مواد مخدر درشهرستان هیرمندبه شهادت رسید.

به گزارش ایرنا، دیروز ماموران انتظامی با قاچاقچیان مواد مخدر شهرستان هیرمند درگیر شدند و به آتش متقابل پرداختند‌. در این حادثه یکی از ماموران انتظامی هدف شلیک گلوله مرد قاچاقچی قرار گرفت و به شهادت رسید‌. 

دستگیری نگهبان سارق ویلای لواسان
جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق ویلایی در لواسانات خبر داد.
سرهنگ اردشیر نادری گفت: مدتی پیش یک مورد سرقت از منزل در روستای «کُند» شهرستان لواسانات به پلیس اعلام شد. با پرس‌وجو از مالک مشخص شد صاحب این خانه، به تازگی یک نگهبان استخدام کرده است. با بررسی دوربین‌های مداربسته این خانه مشخص شد این نگهبان که کلیدهای ویلا را نیز در اختیار داشت؛ هر چند وقت یک بار بدون اطلاع مالک، به این ویلا مراجعه ‌کرده است.وی افزود: در بررسی‌های پلیسی مشخص شد این فرد از نبود مالک سوءاستفاده کرده و با هر بار حضور در ویلا، اقدام به سرقت از این خانه کرده است. سپس با صحنه‌سازی به مالک ویلا، گزارش سرقت داده بود. بنا به اعلام مالک، ارزش تقریبی اموال مسروقه حدود چهار میلیارد ریال بوده است.وی با اشاره به شناسایی و دستگیری این فرد افزود: اقامتگاه متهم در پاکدشت شناسایی و با اقدام به موقع افسران پلیس دستگیر شد.جانشین پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: مقداری از امول مسروقه توسط پلیس در منزل متهم کشف شد. همچنین مشخص شد مقداری از اموال مسروقه توسط یک مالخر به قیمت بسیار پایینی از سارق خریداری شده است.نادری از دستگیری این مالخر نیز خبر داد و به شهروندان توصیه کرد: برای حفظ امنیت خانه و محل کار خود، از دوربین‌های مداربسته و دزدگیر استفاده کنند و کلید خود را در اختیار کسی قرار ندهند

رها کردن مقتول در بیمارستان
پلیس جنایی پایتخت به‌دنبال دو مرد است که مردی زخمی را به بیمارستان رسانده و با مرگ او فرار کردند.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، ساعت 11 صبح جمعه بیست‌وچهارم فروردین امسال یکی از ماموران کلانتری بی‌سیم در تماس با بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران از مرگ مشکوک مردی جوان در یکی از بیمارستان‌های پایتخت خبر داد. در ادامه با هماهنگی قضایی ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران برای بررسی موضوع به بیمارستان مورد نظر در خیابان هفدهم شهریور پایتخت اعزام شدند. آنها در تحقیقات اولیه متوجه شدند که مردی 42ساله بر اثر ضربه‌ای که با چاقو به بالای تنه‌اش اصابت کرده، فوت شده است. ماموران به تحقیق از مسئولان بیمارستان پرداختند که یکی از پرستاران در تحقیقات گفت: در بخش اورژانس مشغول به کار بودم که یکدفعه دو مرد که سرنشینان موتورسیکلتی بودند، مقابل در بیمارستان توقف کردند. مرد زخمی همراه آنها بود که او را از موتور پیاده و درخواست کمک کردند. وقتی به مقابل بیمارستان رفتیم، آن دو نفر فرار کرده و مرد زخمی را مقابل بیمارستان رها کرده بودند. همه تلاش‌مان را انجام دادیم تا مرد زخمی زنده بماند که نشد. امیرحسین علیمردان، بازپرس شعبه دهم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت: با توجه به این‌که یکی از پرستاران مرد کشته‌شده را پیش از این در بیمارستان دیده بود، قرار شد پرونده بیماران را بررسی کنند تا هویت مقتول مشخص شود. همچنین قرار شد دو نفری که دوربین‌ها تصاویرشان را ثبت کرده‌اند، شناسایی و از آنها در ارتباط با این قتل تحقیق کنند.

مامور راهور، ناجی مرد آتش افروز شد 
مامور راهور با دیدن مردی که درمیدان انقلاب تهران اقدام به خودسوزی کرده بود نزد او رفت و توانست شعله‌های آتش را خاموش و ناجی وی شود‌.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، ساعت 12 و 30 دقیقه دیروز شنبه بیست و پنجم فروردین فردی با پلیس 110 تهران تماس گرفت و اطلاع داد مردی میانسال به میدان انقلاب تهران آمده و اقدام به خودسوزی کرده است‌. مردم تلاش کردند او را نجات دهند اما موفق نشدند‌. وقتی ماموران برای بررسی ماجرا به آنجا اعزام شدند، متوجه شدند مامور راهور حاضر در همان محل حادثه با دیدن صحنه خودسوزی سریع خود را به این مرد رساند و توانست شعله‌های آتش را خاموش کند. در ادامه با حضور نیروهای امدادی اورژانس مرد مصدوم به بیمارستان منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت‌. گفته می‌شود درصد سوختگی او بسیار بالاست. هنوز هویت این مرد خودسوز مشخص نشده و تحقیقات پلیسی در این باره ادامه دارد‌.