روزهای خاص زندگی

روزهای خاص زندگی

کتاب دیگری از انتشارات جام‌جم که چاپ چهارمش درنمایشگاه ارائه می‌شود،«دوجان» نام دارد که نویسنده آن زهرا قدیانی است. این کتاب، روایتی خواندنی و متنوع ازروزهایی است که بسیاری از بانوان، رویای چشیدن آن را در قلب خود می‌پرورانند.

روزهای بارداری با همه اضطراب‌ها، سختی‌ها، انتظار، هیجان و گاهی نیز تلخی‌ها باز هم ستودنی و شیرین است اما حلاوت آن را کسانی درک می‌کنند که لحظه‌لحظه آن را تجربه کرده باشند؛ پس اگر برای شما این اتفاق کمی ناخوشایند، ترسناک و پیچیده است، می‌توانید با خواندن این کتاب که توسط زهرا قدیانی، جمع‌آوری و نگاشته شده، کمی از احساس حقیقی این موهبت الهی را دریابید. کتاب حاضر خرده‌روایت‌های بارداری 20 زن است. خواندن این کتاب به‌خصوص با توجه به اهمیتی که مسأله جمعیت و فرزندآوری در سال‌های اخیر و با تأکیدات رهبر انقلاب و کارشناسان این حوزه داشته‌اند، اهمیتی بیشتر دارد. 

کتابی درباره نان‌درآوردن
«روایت‌هایی از چند کسب‌وکار خلاق و موفق»؛ این معرفی انتشارات جام‌جم از کتاب «نان حلال» است که حمیدرضا جوانبخت آن را نوشته است. درباره نان حلال و اهمیت آن در سعادت انسان روایت و حکایت زیاد خوانده‌ایم اما در این کتاب، روایتی از کسانی می‌خوانیم که به جای حکایت‌هایی درکتاب‌های قدیمی، زندگی‌های واقعی و تجربه‌های زیسته از تلاش برای نان‌درآوردن شرافتمندانه را بیان کرده‌اند. کتاب نان حلال حکایتی است جذاب و خواندنی از عشق به میهن؛ روایتی از سرگذشت ۲۲ شیرپسر و شیردختر ایرانی که پاشنه همت را ورکشیده‌اند و برای اعتلای وطن می‌جنگند. از نبرد با بیماری و بیکاری در دشتستان جنوب و مسیر فیروزه‌ای در شیراز پرراز تا مرمت‌گری تاریخ از مازندران و کارآفرینان موفق در غرب کشور و ده‌ها کسب‌وکار دیگر از گوشه‌وکنار ایران که ویژگی مشترک‌شان امید، خلاقیت و تلاش خستگی‌ناپذیر جوانانی است که این کار و کاسبی‌ها را برپا کرده‌اند. این کتاب که با استقبال مخاطبان رو‌به‌رو شده، به چاپ پنجم رسیده است. 

شجاعت نفسگیر یک نویسنده 
«ویولون‌زن روی پل» یکی از کتاب‌های موفق انتشارات جام‌جم است که تاکنون 30 چاپ از آن منتشر شده است. نویسنده این کتاب خسرو باباخانی، داستان‌نویس نام‌آشنای روزگار ماست. دلیل توفیق و شهرت این کتاب، شجاعت عجیب و کم‌نظیری است که نویسنده به خرج داده و در آن روایتی از ابتلای شدید خود به اعتیاد و روند ترک‌کردن و بازگشت به زندگی را نوشته است. خواندن این کتاب، گوشه‌ای از رنج مبتلایان به اعتیاد و خانواده‌های‌شان را نشان می‌دهد و خواندن آن را به همه، به‌خصوص به کسانی که در خانواده و آشنایان‌شان معتادی دارند، توصیه می‌کنیم.