دردسر اینستاگرامی دختر ورزشکار

دردسر اینستاگرامی دختر ورزشکار

پسر جوان به بهانه تبلیغات پودرهای بدنسازی در اینستاگرام دختر مربی بدنسازی را ربود تا بعد از اجرای نقشه شیطانی‌اش از او اخاذی كند كه ناكام ماند.
به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، روزهای پایانی هفته گذشته دختر 20 ساله‌ای با حضور در شعبه نهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران از مرد جوانی به اتهام آدم‌ربایی، سرقت مقرون به آزار و ضرب و جرح شكایت كرد. در ادامه با دستور بازپرس سهرابی، تحقیقات پلیس آگاهی درباره این شكایت آغاز شد.
شاكی جوان به افسر تحقیق گفت: مربی بدنسازی‌ام، در اینستاگرام 3000 دنبال‌کننده دارم و كالای ورزشی یا پوشاك تبلیغ می‌كنم. یك روز مردی با من تماس گرفت و خواست تا پودرهای بدنسازی‌اش را تبلیغ كنم. به خاطر این‌كه در سفر بودم نتوانستم با او ملاقات كنم. سرانجام روز حادثه با هم قرار گذاشتیم. او به مقابل خانه‌مان در كرج آمد و من را سوار كرد و راهی مغازه‌اش در كرج شدیم تا در آنجا از محصولاتش عكس بگیرم و در صفحه اینستاگرامم تبلیغ كنم.
وی افزود: در میانه راه سمت اتوبان آزادگان رفت. زمانی كه به او اعتراض كردم چاقو را زیر گلویم گذاشت و تهدیدم كرد، اگر مقاومت كنی همین جا تو را می‌كشم. او كیف، گوشی تلفن همراه، پول، مدارك هویتی و مدارك باشگاه و مربی‌گری‌ام را سرقت كرد. در جدال با او بودم كه سرانجام از خودروی در حال حركت به بیرون پریدم كه دست و پایم شكست و مرد آدم‌ربا به‌سرعت از محل دور شد. نیم‌ساعت در كنار جاده بودم كه مرد كشاورزی كه برای سركشی به مزرعه‌اش می‌رفت مرا یافت و نجاتم داد.
پس از این شكایت، پلیس در جست‌وجوی متهم فراری بود تا این‌كه او چند روز پیش شناسایی و در تهران بازداشت شد. شهروز، متهم پرونده به افسر تحقیق گفت: در اینستاگرام متوجه فعالیت دختر جوان كه مربی بدنسازی بود شدم، او دنبال‌کننده‌های زیادی داشت و آگهی تبلیغاتی در آنجا منتشر می‌كرد. گمان كردم كه باید وضع مالی خوبی داشته باشد و می‌توانم بعد از ربودن و آزار و اذیتش، از او اخاذی میلیونی كنم. با او تماس گرفتم و سرانجام وی را به بهانه این‌كه می‌خواهم برایم آگهی پودرهای بدنسازی برای فروش تبلیغ كند فریب دادم. روز حادثه قصد آزار و اذیتش را داشتم كه خود را از ماشین بیرون انداخت.
برای متهم جوان به اتهام آدم‌ربایی، ضرب و جرح و سرقت مقرون به آزار قرار قانونی صادر شد.