دردسر  عجیب بشار رسن

دردسر عجیب بشار رسن

بشار رسن هافبك عراقی تیم فوتبال پرسپولیس در میان یك ماجرای عجیب و غریب گرفتار شده كه خلاص شدن از آن برایش بسیار سخت است. این بازیكن گاهی اوقات مصاحبه‌هایی از قول خود در رسانه‌های مختلف ایران می‌خواند كه برایش جای تعجب دارد و در شرایط خاصی قرار می‌گیرد زیرا در اكثر این مصاحبه‌ها، یا جنجالی به‌راه انداخته یا مشغول انتقاد از مسؤولان باشگاه است یا اعتراض به بی‌پولی پرسپولیس دارد. موضوع این بازیكن و مصاحبه‌های جنجالی‌اش دردسرهایی برایش در پی داشته است.
 بشار كه ذاتا یك فوتبالیست بی‌حاشیه و ساكت به حساب می‌آید، شخصیتی دور از جنجال و حواشی در فوتبال دارد. با این حال او در هفته‌های گذشته به خاطر تیترهای جنجالی برای هواداران فوتبال در ایران شناخته شده است زیرا او بارها در مصاحبه‌های خود به مدیران باشگاه پرسپولیس حمله كرده و حتی به آنها بابت فسخ قراردادش به علت بی‌توجهی به پرداخت فوری پول، اولتیماتوم داده است اما در دنیای واقعی، بشار از این مصاحبه‌ها ابراز بی‌اطلاعی می‌كند!
گویا فرد دیگری به جای بشار رسن با رسانه‌ها در ارتباط است و از قول او حرف‌هایی را به بیرون از رختكن پرسپولیس و رسانه‌ها بیان می‌كند. حرف‌هایی كه جنجال‌های بزرگ می‌سازد و بشار را وارد چالش و درگیری با مسؤولان باشگاه پرسپولیس می‌كند. جالب این‌كه پس از هر مصاحبه جنجالی، فرد دیگری به جای بشار این مصاحبه‌ها را تكذیب كرده و از رسانه‌ها درخواست می‌كند از انتشار مصاحبه‌های بشار خودداری كنند زیرا هافبك عراقی پرسپولیسی‌ها به طور كلی علاقه‌ای به انجام مصاحبه ندارد!
در این مورد شنیدیم یكی از دوستان نزدیك بشار رسن همان فردی است كه به جای او صحبت‌های جنجالی می‌كند و وكیل این بازیكن نیز همان فردی است كه مسؤولیت دارد تا مصاحبه‌های بشار را تكذیب كند. چند روز پیش از قول بشار رسن مصاحبه‌ای منتشر شده بود كه در آن مشخصا، باشگاه را تهدید كرده و اعلام كرده بود اگر تا ده روز آینده پولی به حسابش واریز نشود و مطالباتش را دریافت نكند، قراردادش به صورت یكطرفه فسخ می‌شود اما وكیل این بازیكن اعلام كرد هیچ مصاحبه‌ای از قول بشار انجام نشده و این بازیكن نسبت به حرف‌هایی كه منتسب به او منتشر شده ابراز بی‌اطلاعی می‌كند.
 به هر حال داستان‌های این بازیكن مصاحبه‌های جنجالی در رسانه‌ها بسیار جالب است به خصوص كه پای یكی از دوستان بشار و وكیل او هم به میان آمده و برخی می‌گویند حرف‌هایی كه خودش جرات بیان آن را ندارد از زبان افراد خانواده و دوستان او بیان شده و به دست رسانه‌ها می‌رسد. گفتنی است باشگاه پرسپولیس و مدیران تصمیم‌گیرنده آن از رفتارها و صحبت‌های بشار متعجب هستند و نمی‌دانند باید كدام یك از اتفاقات را باور كنند؛ آن مصاحبه‌های جنجالی یا این رفتارهای عادی. به هر حال بشار روز سه‌شنبه و در حاشیه ضیافت ناهار با انصاری‌فرد دیدار كرد و جلسه سرپایی گذاشت تا تكلیف مطالباتش مشخص شود.