دستگیری جمال مطرب

دستگیری جمال مطرب


دزد حرفه‌ای خانه‌های پایتخت كه بعد از آزادی از زندان، سرقت‌های خود را آغاز كرده بود، دوباره در دام پلیس گرفتار شد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، پانزدهم مرداد امسال رسیدگی به پرونده‌ای مبنی بر سرقت طلا، وجه نقد و اشیای قیمتی از خانه‌ای در خیابان سی‌متری جی به ارزش 50 میلیون تومان در دستور كار كارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.در گام نخست تحقیقات، ماموران با مراجعه به محل سرقت موفق شدند تصاویر واضحی از سارق به دست آورند و در ادامه با بررسی آلبوم مجرمان حرفه‌ای هویت سارق شناسایی شد. متهم به نام جمال مطرب، پیش از این چند بار به اتهام سرقت دستگیر شده بود و آخرین بار خرداد امسال از زندان آزاد شده و سرقت‌هایش را آغاز كرده بود.
با مشخص شدن هویت متهم، دستگیری وی در دستور كار كارآگاهان قرار گرفت و مخفیگاه جمال در حوالی خیابان 16 متری امیری شناسایی و طی یك عملیات غافگیرانه دستگیر شد.
جمال ابتدای دستگیری به سرقت از خانه شاكی و 14 فقره سرقت مشابه به ارزش 20 میلیارد ریال اعتراف و اظهار كرد، وقتی متوجه می‌شدم صاحبخانه منزل نیست، از دیوار بالا می‌رفتم و اشیای باارزش مثل طلا، فرش، تلویزیون، لپ‌تاپ و ... را دزدیده و به دو نفر از دوستانم به نام‌های محمود 56 ساله و ابوالفضل 48 ساله می‌فروختم.
سرهنگ عزیزخانی، رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران در این باره گفت: با اعترافات جمال، دو مالخر نیز شناسایی و دستگیر شدند.