درگیری مرگبار قاچاقچی حرفه‌ای

درگیری مرگبار قاچاقچی حرفه‌ای

مرد قاچاقچی بعد از گرفتن مرخصی از زندان همراه سه نفر از برادرانش به مقابل خانه مرد جوانی رفته و او را با ضربه چاقو كشتند.
به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، ساعت یك و 30‌دقیقه بامداد چهارشنبه دوم بهمن امسال یكی از ماموران كلانتری خانی آباد نو با ساسان غلامی، بازپرس كشیك قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و از مرگ مشكوك پسر جوانی در بیمارستان امیر‌المومنین پایتخت خبرداد. زمانی كه او و تیم جنایی پلیس آگاهی در آنجا حاضر شدند، معلوم شد پسر جوان بر اثر ضربه‌ای كه با چاقو به قلبش اصابت كرده، فوت شده و درگیری مرگبار در یكی از كوچه‌های محله نعمت‌آباد بوده است.
ماموران از خانواده او تحقیق كردند كه معلوم شد پسرشان اختلاف حساب مالی با مردی داشته است. آن مرد پسرش را تلفنی و تلگرامی تهدید كرده و یك ساعت قبل از مرگ پسرشان، متهم و سه برادرش به مقابل خانه آنها آمده‌اند و این درگیری مرگبار را رقم زده و متواری شدند.
 در ادامه ماموران به تحقیقات محلی دست زدند كه معلوم شد مقتول از خرده‌فروشان موادمخدر بوده و عاملان درگیری مرگبار كه با هم برادر و از افراد خلافكار و از قاچاقچیان عمده فروش موادمخدر بودند، بعد از قتل به مكان نامعلوم رفته‌اند. همچنین معلوم شد دو نفر در ماجرای فراری دادن آنها نقش داشته و راز جنایت را می‌دانستند كه بازداشت و برای تحقیقات دیروز به شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شدند. یكی از آنها نزد بازپرس جنایی گفت: متهم به قتل و برادرانش از قاچاقچیان سابقه‌دار بوده و بارها به زندان رفته بودند. شهروز كه همسایه‌ها دیده بودند در دعوا مرد جوان را به قتل رسانده تازه از زندان مرخصی گرفته و دوباره مخفیانه جرایمش را از سر گرفته بود.
 وی افزود: شهروز با مقتول اختلاف حساب مالی داشتند كه همین باعث درگیری میان آنها شده بود. من خودم در دعوا نبودم، اما بعد از آن كه با شهروز و برادرانش رو‌به‌رو شدم به من گفتندكه در دعوا، شهروز فردی را زخمی كرده است، اما نگفتند آن جوان را به قتل رسانده‌اند. بعد تهدیدم كردند كه نباید ماجرا را برای كسی تعریف كنم و فرار كردند، بعد كه برای سرگوش آب دادن به محل رفتم متوجه شدم شهروز دست به قتل زده است.
 با ثبت اظهارات وی، دیگر متهم پرونده نیز گفته‌های مشابهی را بیان كرد. آنها در بازداشت به سر می‌برند و تحقیقات برای دستگیری قاتل و همدستان فراری‌اش ادامه دارد.