جزئیات شهادت فرمانده بسیج دارخوین

جزئیات شهادت فرمانده بسیج دارخوین


تحقیقات پلیسی برای شناسایی و دستگیری عاملان شهادت فرمانده بسیج دارخوین آغاز شد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، شامگاه شنبه یكم بهمن ماه صدای شلیك چهار گلوله سكوت محله‌ای را در شادگان خوزستان شكست. اهالی وقتی از خانه‌های خود بیرون آمدند، با پیكر غرق در خون یكی از همسایه‌ها رو‌به‌رو شدند كه مقابل در خانه‌شان افتاده بود.   با گزارش ماجرا به پلیس و تحقیقات مقدماتی مشخص شد در این تیراندازی عبدالحسین مجدمی، فرمانده بسیج دارخوین هدف گلوله قرار گرفته و بر اثر شدت جراحات به درجه رفیع شهادت نایل آمده است.
فرماندار شادگان در تشریح ماجرا گفت: فرمانده بسیج دارخوین ساعت 22 و 30 دقیقه شنبه به خانه‌اش در شادگان مراجعت كرده و خودرو را بیرون از خانه پارك كرده بود. او 45 دقیقه بعد از این‌كه خودرو را به داخل خانه آورد، بیرون آمده و پس از پارك خودرو قصد داشته در را ببندد كه هدف شلیك گلوله قرار گرفت.
سعید حاجیان افزود: ضاربان دو موتورسوار بودند كه در حوالی خانه این فرمانده كمین كرده و با دو سلاح شكاری و كلاشینكف، چهار گلوله شلیك كردند. بررسی‌ها در این زمینه در حال انجام است كه مشخص شود این اقدام مسلحانه توسط چه عوامل، گروه و شخصی انجام شده است.
سپاه حضرت ولیعصر(عج) دیروز با صدور بیانیه‌ای اعلام كرد: شهادت هنر مردان خداست به این وسیله به اطلاع امت شهید‌ پرور خوزستان می‌رساند سروان پاسدار عبدالحسین مجدمی مقدم از پاسداران مجاهد و تلاشگر ناحیه مقاومت بسیج شادگان سه‌شنبه‌شب به فیض شهادت نایل گردید.
خبرگزاری ایرنا نیز دیروز اعلام كرد، عبدالحسین مجدمی از مدافعان حرم‌ و یاران سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نیز بود.