بازداشت استوكس در لندن

بازداشت استوكس در لندن

مهاجم ایرلندی تیم فوتبال پرسپولیس در فرودگاه لندن، توسط چند مأمور امنیتی مسلح بازداشت شد. نشریه سان نوشت: آنتونی استوكس مهاجم 31 ساله تیم فوتبال پرسپولیس كه مدتی است این تیم را ترك كرده، در پایان پروازی كه او را از دبی به انگلیس رسانده بود، در فرودگاه لندن توسط مأموران مسلح از هواپیما خارج و دستگیر شد. طبق اعلام شاهدان عینی این مهاجم توسط مأموران از هواپیما خارج و بعد از آن دستگیر شده است. قرار بود مهاجم پرسپولیس روز دوشنبه در دادگاه همیلتون شریف اسكاتلند حضور پیدا كند تا در خصوص اتهاماتی كه در خصوص تعرض به یك زن به او نسبت داده شده است، توضیح دهد. یكی از مسافران پرواز جمعه كه استوكس در آن بازداشت شد، می‌گوید: من از كابین خلبان صداهایی شنیدم و بعد به همه ما گفته شد كه در صندلی‌های خود باقی بمانیم تا مأموران یك نفر را در داخل هواپیما دستگیر كنند. آنها از آنتونی استوكس خواستند كه با وسایلش به قسمت جلوی هواپیما برود. او را به بیرون از هواپیما بردند. كمی بعد او را در حالی دیدیم كه یك نفر دیگر هم كنارش ایستاده بود تا چمدان‌هایش را تحویل بگیرد.
در همین حال سخنگوی پلیس اسكاتلند هم دستگیری استوكس را تأیید كرد و گفت: یك فرد 31 ساله در ارتباط با یك مورد حكم جلب دستگیر شده است.
استوكس پس از ترك اردوی پرسپولیس مدتی را در شهر دبی سپری كرد و بعد از آن به بهانه نگرانی از ابتلا به ویروس كرونا حاضر به بازگشت به تهران نشد. یكی از مسؤولان حوزه رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی پرسپولیس در این خصوص گفت: استوكس بعد از انجام آخرین بازی‌اش دیگر به ما ملحق نشد و گفت كه در دبی اقامت دارد. او از مربی تیم خواست اجازه دهد دو روز دیگر هم به خاطر خانواده‌اش در دبی بماند و مربی هم موافقت كرد. منتظرش بودیم كه برگردد چون خودش قول داده بود كه به تمرینات برمی‌گردد. اما او دو هفته است كه به تهران برنگشته است. بعد از چند روز هم گفت كه نمی‌تواند برگردد چون نگران است به كرونا مبتلا شود.