اردوی تیم ملی لغو شد

آخرین خبر از سازمان لیگ

اردوی تیم ملی لغو شد



دراگان اسكوچیچ، سرمربی تیم‌ملی با مسؤولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ جلسه‌ای برگزار كرد و در پایان آن زمان شروع تمرینات ایران مشخص شد. با توجه به بازی هفتم فروردین 99 با هنگ‌كنگ و همین‌طور بازی دوازدهم فروردین با كامبوج قرار بر این شد تا تیم ملی از روز اول فروردین ماه استارت خود را بزند.
اسكوچیچ هم به همین دلیل بعد از سفر اخیر خود به اروپا و دیدار با لژیونرها تصمیم گرفت به ایران برگردد و آماده برگزاری اردو شود. منتها در بازگشت به تهران، به او اعلام كرده‌اند به احتمال فراوان دو بازی فروردین ماه تیم ملی در موعد مقرر برگزار نخواهد شد. اسكوچیچ در صحبت‌هایی كه با مسؤولان فدراسیون داشت متوجه شد شیوع بیماری كرونا زیاد بوده و به همین خاطر فیفا هم تمایل چندانی به برگزاری مسابقه ندارد.
دیروز هم آخرین خبری كه از سازمان لیگ گرفتیم این بود كه دو بازی تیم ملی لغو شده و قطعا برگزار نخواهد شد. تاریخ برگزاری آن هم نامشخص است. احتمال دارد كلا تقویم مسابقات جابه‌جا شود چراكه تیم ملی ایران در خردادماه سال آینده هم باید دو بازی مقابل تیم‌های عراق و بحرین انجام دهد. یكی از مسؤولان سازمان لیگ روز گذشته با تایید لغو بازی‌های تیم ملی در این باره به جام‌جم گفت: «البته قرار بر این شده تا شنبه در كنفدراسیون جلسه‌ای برگزار شود، ولی بازی‌ها از نظر ما لغو شده است. وقتی رقابت‌های لیگ قهرمانان لغو شده به نظر شما ممكن است مقدماتی جام جهانی برگزار شود؟ پزشكان هم پیش‌بینی كرده‌اند در تابستان آینده بیماری كرونا قابل كنترل خواهد بود.»
حل و فصل مشكلات سردار و اسكوچیچ!
سردار آزمون، مهاجم تیم ملی روی خوشی به حضور دراگان اسكوچیچ در تیم ملی نشان نداد. این بازیكن در اولین پیامی كه منتشر كرد، طوری كنایه زد كه همه آنها را خطاب به مربی جدید دانستند. سردار آزمون طرفدار پر و پاقرص كی روش بود و بعد از او هم علاقه داشت علی دایی، سرمربی تیم ملی شود. آزمون چندباری این را در رسانه‌ها گفت ولی در نهایت فدراسیون فوتبال رای به انتخاب دراگان اسكوچیچ كروات داد.
اخیرا این مربی كروات سفری به اروپا داشت برای آن‌كه به لژیونرها سر بزند. در این بین با سردار آزمون هم دیدار و گفت‌و‌گو داشت. در روز اولی كه او در تمرین تیم زنیت حاضر شد، اتفاق جالبی رخ داد. این دو اصلا برخورد خاصی با هم نداشتند و این مساله به گوش فدراسیون فوتبال هم رسید. برخورد سرد اسكوچیچ، عامل این مساله بود. یك روز بعد اما اتفاق دیگری افتاد. سردار و دراگان یكدیگر را در رستورانی ملاقات كردند. با‌خبر شدیم عامل این دیدار مسؤولان فدراسیون فوتبال بودند و به این دو گفتند بهتر است همین ابتدای كار مشكلات را كنار بگذارند، اگر نه آنها با یكدیگر ملاقات نمی‌كردند.